• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
استاندار:

تأسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه نیازی ضروری است

  • کد خبر : 13469
  • 12 مهر 1399 - 5:17
تأسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه نیازی ضروری است

استاندار کرمانشاه از پیگیری سه امتیاز برای کرمانشاه در جریان سفر رییس جمعیت هلال احمر به استان خبر داد و گفت: ایجاد مرکز آموزش امدادگری و مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور و نیز تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه سه درخواست و پیگیری ما از دکتر همتی است. به گزارش میلکان ؛ « هوشنگ […]

استاندار کرمانشاه از پیگیری سه امتیاز برای کرمانشاه در جریان سفر رییس جمعیت هلال احمر به استان خبر داد و گفت: ایجاد مرکز آموزش امدادگری و مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور و نیز تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه سه درخواست و پیگیری ما از دکتر همتی است.

به گزارش میلکان ؛ « هوشنگ بازوند» امروز در حاشیه افتتاح مرکز توانبخشی و ارتوپدی فنی هلال احمر استان کرمانشاه افزود: ما از رییس جمعیت هلال احمر تقاضا داریم که با توجه به نیاز استان های غرب کشور و شرایط  مناسب کرمانشاه، مرکز آموزش امدادگری هلال احمرهای غرب کشور در این استان راه اندازی شود تا امکان خدمات دهی به استان‌های همدان، لرستان، ایلام و کردستان هم فراهم شود.

او همچنین با اشاره به پرحادثه بودن غرب کشور از جمله احتمال تکرار سیل و زلزله، گفت: لازم است مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور در کرمانشاه دایر و تجهیزات فعلی افزایش پیدا کند.

بازوند به تجارب متعدد استان کرمانشاه در مدیریت زلزله و خدمت رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان اشاره و اظهارداشت: این استان می تواند میزبان مناسبی برای مرکز تجهیزات هلال احمر های غرب کشور باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: درخواست دیگر ما از رییس جمعیت هلال احمر تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه با هدف رفع نیازهای بخش زیادی از بیماران است.

رییس جمعیت هلال احمر در سفری یک روزه به کرمانشاه ضمن بازدید از مرکز آموزش های تخصصی هلال احمر، ۶۸ خانه هلال احمر روستایی و یک مرکز توانبخشی را افتتاح کرد و در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه شرکت کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.