• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
شهردار کرمانشاه :

تمرکز شهرداری بر خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار است

  • کد خبر : 13454
  • 10 مهر 1399 - 9:00
تمرکز شهرداری بر خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار است

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران شهرداری در خدمات رسانی به مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار تمرکز بیشتری داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین سعید طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مهم شهرداری اظهار داشت: در دوران گذشته یک رسم غلط در شهرداریها نهادینه شده بود که خدمات رسانی فقط در مناطق برخوردار شهری صورت […]

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران شهرداری در خدمات رسانی به مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار تمرکز بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین سعید طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مهم شهرداری اظهار داشت: در دوران گذشته یک رسم غلط در شهرداریها نهادینه شده بود که خدمات رسانی فقط در مناطق برخوردار شهری صورت میگرفت و خدمات رسانی به مناطق حاشیه شهر مغفول مانده بود.

وی افزود: خدمات رسانی به مناطق کم‌برخوردار حاشیه‌ای از جمله خدمات عمرانی، فرهنگی اجتماعی، ایجاد فضای سبز و ایجاد دسترسی بهتر به این مناطق منجر می‌شود که طی یک بازه زمانی کوتاه این مناطق و محله های برخوردار تبدیل شوند و آمادگی این را پیدا کنند که از حاشیه شهر خارج و به مرکز شهر افزوده شود.

شهردار کرمانشاه یکی از راه حل های خارج کردن مناطق کم‌برخوردار از حاشیه نشینی را ایجاد دسترسی بهتر، ایجاد شاهراه ارتباطی و ساخت بزرگراه دانست.

طلوعی گفت: از مدت ها پیش با برنامه ریزی های صحیح در حوزه خدمات رسانی تنظیف روزانه، خدمات عمرانی و تولید محتوای فرهنگی نسبت به طبقه اجتماعی در مناطق حاشیه ای آغاز شده است.

وی گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری کرمانشاه در خصوص خدمات رسانی بهتر به منطقه حاشیه‌ی شهر کرمانشاه، ایجاد یک شاهراه ارتباطی در رینگ شرقی شهر است که حدود ۵۰ درصد از زیرساخت آن تاکنون آماده شده و شهرداری در تلاش است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به بهره‌برداری برساند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.