• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

قدردانی مدیران فرهنگی شهرداری از تلاش آتش نشانان شهر

  • کد خبر : 13285
  • 08 مهر 1399 - 5:30
قدردانی مدیران فرهنگی شهرداری از تلاش آتش نشانان شهر

به مناسبت روز آتش نشان، معاون و کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با حضور در یکی از ایستگاه های سازمان آتش نشانی، با اهدای گل به همکاران این حوزه روز آتش نشان را گرامی داشتند. به گزارش میلکان آنلاین؛ به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر ماه، روز آتش نشانی وایمنی و همچنین  […]

به مناسبت روز آتش نشان، معاون و کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با حضور در یکی از ایستگاه های سازمان آتش نشانی، با اهدای گل به همکاران این حوزه روز آتش نشان را گرامی داشتند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر ماه، روز آتش نشانی وایمنی و همچنین  گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رئیس شورای شهر، معاون فرهنگی شهرداری به همراه تعدادی از کارکنان این حوزه با اهدای لوح سپاس و گل به آتش نشانان زحمتکش از ایشان تقدیر بعمل آوردند و سپس با حضور بر مزار شهیدان آتشنشان شهید امیری و مرحوم قادری و گل‌افشانی و غبار روبی قبور مطهرشان با اهداف این عزیزان تجدید میثاق نمودند.

مهندس طیب حیدری در جمع آتشنشانان با تبریک این روز و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، از خود گذشتگی و زحمات آتش نشانان را الگوی جامعه دانست و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: آتش‌نشانان، مجاهدان عرصه ایثار و فداکاری هستند که بی ادعا و خالصانه در برابر حوادث طبیعی و پیش بینی نشده جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و به عمق خطر می‌روند تا آسایش و رفاه شهروندان تأمین شود.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه همواره پیش قراول تامین سلامت و ایمنی شهروندان بوده اند که وظیفه داشتیم به مناسبت روز ملی آتش نشان در یکی از ایستگاه ها حاضر شویم و عرض خداقوت داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه نیز با تقدیر از حضور رئیس شورای شهر و معاون فرهنگی شهرداری در این ایستگاه آتش نشانی گفت: در حال حاضر یازده ایستگاه آتشنشانی در شهر فعال است که با توجه به کلانشهر بودن کرمانشاه و وسعت آن به ۱۰ ایستگاه دیگر نیاز داریم.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر زمین لازم برای راه اندازی دو ایستگاه در چقاگلان و شهرک جهاد تملک شده و مقدمات راه اندازی این دو ایستگاه در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.