• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

مردم اورامانات آماده میزبانی از کارشناسان یونسکو هستند

  • کد خبر : 13106
  • 02 مهر 1399 - 6:47
مردم اورامانات آماده میزبانی از کارشناسان یونسکو هستند

دکتر امید قادری از آمادگی و شور و اشتیاق مردم منطقه اورامانات برای میزبانی از کارشناسان یونسکو جهت پرونده ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از کرد پرس مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: در بازدیدی که به اتفاق یک تیم کارشناسی از […]

دکتر امید قادری از آمادگی و شور و اشتیاق مردم منطقه اورامانات برای میزبانی از کارشناسان یونسکو جهت پرونده ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از کرد پرس مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: در بازدیدی که به اتفاق یک تیم کارشناسی از منطقه اورامانات داشتیم خوشبختانه مردم منطقه با اشتیاق آماده میزبانی از  کارشناسان سازمان جهانی یونسکو هستند.

وی با اشاره به اینکه آخرین هماهنگی های لازم برای فراهم کردن مقدمات انجام شده است در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه طی این مدت اهالی منطقه اورامانات، گروه های مردم نهاد، فرمانداران، بخشداران و دهیاری ها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با تمام توان پای کار بوده اند و کارهای بسیار گسترده ای انجام گرفته است.

قادری یادآور شد: ارزیاب های یونسکو آخر هفته برای دیدن زیبایی های زندگی مردم منطقه، منظر طبیعی و محیط زیست منطقه می آیند و به ارزیابی پتانسیل ها و ظرفیت های این حوزه ها و بررسی کیفیت توجه مردم به حفظ محیط زیست می پردازند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.