• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پی ارتحال آیت الله ممدوحی

  • کد خبر : 13099
  • 02 مهر 1399 - 6:41
پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پی ارتحال آیت الله ممدوحی

‍ پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پی ارتحال آیت الله ممدوحی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با صدور پیامی رحلت آیت الله حسن ممدوحی، نماینده سابق خبرگان رهبری را تسلیت گفت. به گزارش میلکان آنلاین؛ متن کامل این پیام به شرح […]

‍ پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پی ارتحال آیت الله ممدوحی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با صدور پیامی رحلت آیت الله حسن ممدوحی، نماینده سابق خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش میلکان آنلاین؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی آیت‌الله حسن ممدوحی کرمانشاهی، مردم ولایتمدار کرمانشاه، حوزه‌های علمیه و جمع مومنینی که به خدمات شایان این فقیه عالیقدر آگاهی دارند را داغدار نمود.

آیت‌الله ممدوحی کرمانشاهی، برگ درخشانی از کتاب قطور روحانیت شیعه در ساده‌زیستی و پرهیز از زخارف دنیایی و آراسته به اندیشه‌ها و افکار بلند اسلامی در خدمت به جامعه و تربیت انسان‌های عدالت‌جو و ظلم‌ستیز و خادم دین و دنیای جامعه بود.

مسئولیت‌های پرشمار این عالم فقید از حضور در مجلس خبرگان رهبری گرفته تا نقش پر رنگشان در حوزه های علمیه را خالصانه تنها برای خدمت به مردم و پیشبرد امور جامعه پذیرا می‌شد و با بهترین روش نیز به وظایف خود عمل می‌کرد.

ارتحال این عالم ربانی را به حضرت ولی عصر عج‌الله تعالی فرجه الشریف، نایب شایسته ایشان، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، مردم خوب و متدین کشورمان به ویژه کرمانشاهیان معزا، قدرشناس و ولایی، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن فقیه عالیقدر، علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بیت شریف و بازماندگان داغدار، صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند علیم حکیم مسالت می‌دارم.

مهدی عبدالمالکی
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.