• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

حضور شرکت برق منطقه‌ای غرب در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت

  • کد خبر : 13085
  • 02 مهر 1399 - 6:30
حضور شرکت برق منطقه‌ای غرب در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت

همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، شرکت برق منطقه‌ای غرب در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شد، حضور یافت. به گزارش میلکان آنلاین، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تحت عنوان […]

همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، شرکت برق منطقه‌ای غرب در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شد، حضور یافت.

به گزارش میلکان آنلاین، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تحت عنوان اقتدار ۴۰ سالگی حضور یافت.

مهندس “علی اسدی” مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه‌ای غرب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، گفتمان ذلت‌آفرین آمریکا و هم‌پیمانانش برای به سازش کشیدن مقاومت ۴۰ ساله ملت بزرگ ایران را پیروزی افتخارانگیز در این هماورد نفس‌گیر پیش روی جهانیان قرار داد.

وی افزود: اگرچه جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی به کشورمان وارد کرد، اما ۸ سال دفاع مقدس که موفق‌ترین تجربه گام اول انقلاب اسلامی بود، تجربیات ارزشمندی پیش روی انقلاب اسلامی ایران قرار داد.

مهندس اسدی خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین تجربه‌ای که از دفاع مقدس به‌دست آمد، اثبات دشمنی قدرت‌های غربی با انقلاب اسلامی ایران است، دشمنی‌ای که با گذشت ۴ دهه از دفاع مقدس همچنان و حتی به بهای بی‌اعتبار شدن در نظام جهانی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با اشاره به اهانت هفته‌نامه «شارلی ابدو» فرانسه به پیامبر گرامی‌ اسلام(ص) گفت: این یک اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده که حمایت تلویحی دولت‌های اروپایی از آن هم نمایان شده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند و این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

گفتنی است غرفه شرکت برق منطقه‌ای غرب در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد سالن بیستون و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شد.

شایان ذکر است سردار “محمدنظر عظیمی” فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار “بهمن ریحانی” فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و دکتر “ابراهیم عزیزی” نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از غرفه شرکت برق منطقه‌ای غرب بازدید کردند.

هموطنان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ از غرفه شرکت برق منطقه‌ای غرب بازدید کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.