• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

فراخوان حضور مددجویان کرمانشاهی در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

  • کد خبر : 13018
  • 29 شهریور 1399 - 5:30
فراخوان حضور مددجویان کرمانشاهی در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

  معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در سه ماهه پایانی سال جاری، گفت: مددجویان تحت حمایت در استان نیز می توانند همانند سایر علاقمندان آثار خود را به این اجلاس ارسال کنند. به گزارش میلکان ، […]

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در سه ماهه پایانی سال جاری، گفت: مددجویان تحت حمایت در استان نیز می توانند همانند سایر علاقمندان آثار خود را به این اجلاس ارسال کنند.

به گزارش میلکان ، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه ، مدرسه و مسجد در سه ماهه پایانی سال جاری برگزار می شود.

جمشیدی عنوان کرد: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز به صورت غیرحضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مددجویان تحت حمایت همانند سایر علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب  مقالات علمی و پژوهشی،  پژوهش‌های کاربردی و رساله دکتری و کارشناسی ارشد و نیز قالب ادبی و هنری به اجلاس سراسری نماز ارسال کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مهلت شرکت در فراخوان  از ۱۰ شهریور تا ۱۰ آذر ماه سال جاری  است، تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز  www.namaz.ir  یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ ارسال کنند.

کامیار جمشیدی با یادآوری اینکه به تمامی شرکت کنندگان در اجلاس سراسری نماز گواهی حضور در فراخوان اعطا خواهد شد، تاکید کرد: همچنین از آثار و مقالات برتر تجلیل و گزیده ای از آثار منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.