• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ؛

شرایط برای توسعه کشت قراردادی کلزا در استان فراهم شده است

  • کد خبر : 13003
  • 27 شهریور 1399 - 9:09
شرایط برای توسعه کشت قراردادی کلزا در استان فراهم شده است

  مهندس نوربخش حاتمی در سومین جلسه ستاد کلزا گفت ؛ با تدابیر اندیشیده شده و تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت شرایط برای کشت قرار دادی کلزا فراهم شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛وی در خصوص مزایای این کشت گفت ؛ خرید محصول ۵ درصد بالاتر […]

 

مهندس نوربخش حاتمی در سومین جلسه ستاد کلزا گفت ؛ با تدابیر اندیشیده شده و تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت شرایط برای کشت قرار دادی کلزا فراهم شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛وی در خصوص مزایای این کشت گفت ؛ خرید محصول ۵ درصد بالاتر از قیمت مصوب دولت،تخصیص یک و نیم میلیون تومان کود جهت کشت کلزا که مبلغ آن پس از برداشت محصول اخذ خواهد شد،حمایت های کارشناسی،ارائه تسهیلات بانکی در قالب سلف،۵۰ درصد تخفیف حق بیمه در کشت قراردادی ،پرداخت وجه خرید محصول یک هفته پس از تحویل به کارخانه و.. از ویژگی های برجسته کشت قراردادی کلزا بحساب می آید.

مهندس حاتمی کشت قراردادی کلزا را فرصتی مناسب برای توسعه کشت الگویی به حساب آورد و گفت ؛ خرید تضمینی و درآمد مناسب کشت کلزا در کنار مزایای این کشت برای غنی سازی اراضی کشاورزی و …قطعا بستر توسعه الگوی کشت را فراهم آورده است وتنها نیازمند همراهی کشاورزان استان و تلاش مدیران بخش کشاورزی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.