• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

طرح‌های فناورانه محققین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بررسی شد

  • کد خبر : 12965
  • 26 شهریور 1399 - 6:08
طرح‌های فناورانه محققین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بررسی شد

دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه: حمایت همه جانبه از ایده های نو و طرحهای فناورانه از اولویت های اصلی این معاونت است. برگزاری فراخوان طرح های فناورانه وایده شو فرصت بسیار خوبی برای مشارکت بیشتر دانشجویان ، اساتید و محققان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای شناسایی و استفاده از طرح های خلاقانه و […]

دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه: حمایت همه جانبه از ایده های نو و طرحهای فناورانه از اولویت های اصلی این معاونت است.

برگزاری فراخوان طرح های فناورانه وایده شو فرصت بسیار خوبی برای مشارکت بیشتر دانشجویان ، اساتید و محققان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای شناسایی و استفاده از طرح های خلاقانه و کاربردی در جهت ارتقا سطح بهداشت و سلامت در جامعه است.

به گزارش میلکان آنلاین؛  ورمیرا مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:تعداد ۱۶ طرح در نهمین فراخوان طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شرکت داده شد که از این تعداد ۱۰ طرح جهت بررسی نهایی انتخاب گردید.

وی افزود: با دعوت از سرمایه گذاران در این جلسه این امکان فراهم شد تا آنها نیز طرح های ارائه شده را بررسی و در صورت تمایل حمایت خود را از مجریان این طرح ها اعلام نمایند.طرح های فناورانه که در این جلسه بررسی شد دارای موضوعاتی از جمله مینی یونیت دندانپزشکی، تهیه نانوفرمولاسیون موضعی حاوی اسانس هسته انگور به منظور درمان بیماری ویتیلیگو ، دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده کامل کارت بانکی و دستگاه خودپرداز و انگشتان دست حین استفاده ، مکمل غذایی ژل رویال ، تولید ژله پروبیوتیک غنی شده با ویتامین D و کالری کاهش یافته بود.

ورمیرا ادامه داد:همچنین فرمولاسیون محصول لبنی کاهنده جذب چربی و کربوهیدرات غذایی ، طراحی و ساخت مسواک و سواپ ساکشن برای مراقبت از دهان بیماران بستری در بخش های ویژهّ تولید محیط کشت سلول بدون سرم سلول های CHO ، بهینه سازی پایداری شیرکاکائو با صمغ های بومی ایران و غنی سازی با ویتامین Dو روی ، فرمولاسیون مکمل خوراکی تیلاکوئید ( عصاره اسفناج) و مکمل لاغری ترکیبی گارسینیا کامبوجیا- کروم پیکولینات از دیگر موضوعات طرح های ارائه شده بود.

گفتنی است نهمین جلسه بررسی طرح های فناورانه، رویداد ایده شو، روز گذشته در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی توسط مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه برگزار شد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.