• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

کاهش ۴۴درصدی جابجایی مسافران در کرمانشاه

  • کد خبر : 12936
  • 25 شهریور 1399 - 6:03
کاهش ۴۴درصدی جابجایی مسافران در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۴۴ درصدی سفرهای بین شهری استان در پنج ماهه امسال خبر داد. ​به گزارش میلکان آنلاین فریبرز کرمی گفت: جابجایی بیش از ۸۸۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در پنج ماهه امسال در قالب بیش از ۱۱۲ هزار و […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۴۴ درصدی سفرهای بین شهری استان در پنج ماهه امسال خبر داد.

​به گزارش میلکان آنلاین فریبرز کرمی گفت: جابجایی بیش از ۸۸۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در پنج ماهه امسال در قالب بیش از ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ سفر یاد کرد و گفت: در این مدت کاهش ۳۲ درصدی سفرها و کاهش ۴۴ درصدی جابجایی مسافران را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

وی بیشترین سهم جابجایی مسافرین با جمعیت حدود ۳۸۰ هزار نفری را مربوط به مینی‌بوس‌ها دانست و ادامه داد: سهم اتوبوس‌ها از جابجایی مسافرین برون شهری ۲۱۷ هزار نفر و سهم خودروهای سواری بیش از ۲۸۷ هزار نفر بوه است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، بیشترین میزان کاهش جابجایی با سهم ۵۱ درصدی مربوط به مینی‌بوس‌ها بوده است.

کرمی از فعالیت ۸۷۰ دستگاه خودرو سواری، ۷۶۲ دستگاه مینی‌بوس و ۱۹۸ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: این خودروها در قالب ۶۷ شرکت تعاونی مسافری فعالیت دارند.

وی اشاره‌ای هم به دلیل کاهش جابجایی مسافران داشت و خاطرنشان کرد: شرایط بیماری کرونا و کاهش سفرهای غیرضروری مهمترین دلیل این موضوع بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل برون شهری هم خبر داد و اضافه کرد: ضدعفونی تمام خودروها به صورت مستمر انجام می‌شود و استفاده از ماسک برای همه مسافرین الزامی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.