• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

کمک ۳۸ میلیارد تومانی خیران مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه به نیازمندان

  • کد خبر : 12844
  • 23 شهریور 1399 - 5:53
کمک ۳۸ میلیارد تومانی خیران مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری استان بیش از ۳۸ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، محس رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان هم اکنون ۱۰۵ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری استان بیش از ۳۸ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، محس رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان هم اکنون ۱۰۵ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می کنند، گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان است.

رخصی با یادآوری اینکه امیدواریم تا پایان سال تعداد مراکز نیکوکاری در استان به حدود ۴۰۰ مرکز افزایش پیدا کند، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مردمی در استان کرمانشاه درصدد افزایش مراکز نیکوکاری هستیم تا مردم استان در قالب کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی به دستگیری از نیازمندان جامعه از طریق این مراکز بپردازند.

وی همچنین به میزان کمک های خیران مراکز نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری استان بیش از۳۸ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از این میزان ۳۳ میلیارد تومان کمک های کالایی و خدمات و بیش از پنج میلیارد تومان کمک نقدی بوده است، تصریح کرد: میزان کمک جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری طی پنج ماهه نخست امسال با میزان کمک اهدایی از سوی خیران این مراکز طی سال ۹۸ برابری می کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.