• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

توضیحات مدیرکل مدیریت بحران استانداری در خصوص مسمویت اهالی روستای شیخ صله

  • کد خبر : 12814
  • 18 شهریور 1399 - 19:27
توضیحات مدیرکل مدیریت بحران استانداری در خصوص مسمویت اهالی روستای شیخ صله

توضیحات جلیل بالای مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص مسمومیت برخی از اهالی روستای شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی؛ به گزارش میلکان آنلاین جلیل بالای گفت: روستای شیخ صله با ۵۰۴ خانوار؛ ۲۲۰۰ نفر جمعیت دارد و پیگیری و رفع دغدغه مندی های مردم همیشه اولویت دارد و در زمینه ارائه خدمات به مسمومان […]

توضیحات جلیل بالای مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص مسمومیت برخی از اهالی روستای شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی؛

به گزارش میلکان آنلاین جلیل بالای گفت: روستای شیخ صله با ۵۰۴ خانوار؛ ۲۲۰۰ نفر جمعیت دارد و پیگیری و رفع دغدغه مندی های مردم همیشه اولویت دارد و در زمینه ارائه خدمات به مسمومان و حل این مشکل اهتمام جدی با حضور تیم های تحصصی وجود دارد.

وی افزود: تا زمانی که تمامی علل و عوامل موضوع مشخص نشود، آبرسانی سیار و توزیع آب به صورت مستمر انجام می شود.

بالای ادامه داد: آمادگی کامل برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی با استقرار کادر مجرب و تجهیزات و امکانات لازم برای خدمات سرپایی و بستری در شهرستان وجود دارد.دانشگاه علوم پزشکی تیم درمانی بسیار مجهزی را در منطقه مستقر کرده اند.

وی گفت: مسوول سلامت آب؛ مرکز بهداشت استان است که نمونه برداری و آزمایش انجام شده و اعلام کرده که عامل آلودگی آب است ولی محل این آلودگی باید بررسی شود.

بالای تصریح کرد: ممکن علت است آلودگی چاه های غیر مجاز، چاه های جذبی فاضلاب، سرایت فاضلاب به چشمه، شکستگی لوله توزیع آب یا غیره است که به صورت دقیق بررسی و نتیجه اعلام می شود اما عامل اصلی مسمویت مصرف آب است.

وی در پایان گفت: مساله تاکنون با ارائه خدمات درمانی و تامین و توزیع آب به صورت سیار و آب معدنی، بهسازی و مراقبت از چشمه و استقرار تیم های پزشکی مدیریت شده و کمیته های تخصصی تشکیل شده است.اگر علت و عوامل جدیدی هم مشخص شود به صورت دقیق به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.