• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
سرپرست جديد معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري:

تلاش مي كنم خدمتگزار خوبي براي مردم كرمانشاه باشم

  • کد خبر : 12699
  • 11 شهریور 1399 - 5:50
تلاش مي كنم خدمتگزار خوبي براي مردم كرمانشاه باشم

سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: از هیچ تلاشی برای پیشبرد برنامه های استان در سال پایانی عمر دولت دریغ نخواهم کرد، توفیق شد تا بار دیگر در استاني خدمت کنم که همواره در شرایط سخت پای نظام و انقلاب ایستاده و امیدوارم در این استان بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم […]

سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: از هیچ تلاشی برای پیشبرد برنامه های استان در سال پایانی عمر دولت دریغ نخواهم کرد، توفیق شد تا بار دیگر در استاني خدمت کنم که همواره در شرایط سخت پای نظام و انقلاب ایستاده و امیدوارم در این استان بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

 

به گزارش میلکان آنلاین ، به نقل از ایسنا ؛ «حسين خوش اقبال» گفت: امسال شرایط سختی بر کشور حاکم است و از یک سو تحریم ها فشار بر کشور را مضاعف کرده و همزمان در حال نبرد با بیماری سخت کرونا هستیم که سختی شرایط را دوچندان کرده و همه باید در این شرایط در کنار هم تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات در هر سطح و مقطعی بکار گیریم.

وی با قدردانی از اعتماد استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم استان باشم و بتوانم روزی با عملکرد و کارنامه کاری خوب و قابل قبول این استان را ترک کنم.

خوش اقبال تاکید کرد: کارهای بزرگی باقی مانده که باید تلاش کنیم در این یک سال باقی مانده از عمر دولت آنها را به اتمام برسانیم و همه باید تا لحظه ای که در مسند مدیریت هستیم خدمتگزار نظام و انقلاب باشیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم.

خوش اقبال توضیح داد: آمدن من به کرمانشاه براساس انتخاب و توصیه آقای الهی تبار انجام شد و ایشان در این امر نقش بسزایی داشت.
وی توضیح داد: با وجود تحریم ها، شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم کشور شرایط دشواری را دارند از این رو امیدواریم بتوانیم در این‌ شرایط در زمینه اجرای سیاست های دولت موفق ظاهر شویم.
سرپرست معاونت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم در یک سال پایانی دولت بتوانیم کارهای مانده را به ثمر برسانیم و فضایی را ایجاد کنیم که کارها با صداقت به پیش برود.
حسین خوش اقبال از مدیران باسابقه کرمانشاهی است که پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بود و مسئولیت فرمانداری هفت شهرستان کرمانشاه، پاوه، سنقر و کلیایی، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و اسلام آبادغرب را هم در کارنامه کاری خود دارد.

شايان ذكر است امروز با صدور حکمی از سوي استاندار كرمانشاه «حسین خوش اقبال» به‌ عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه منصوب شد. محمد ابراهیم الهی تبار معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

آیین تکریم و معارفه رسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هفته آینده با حضور شخصيت هاي برجسته ملي و استاني، علما، مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار می‌شود/ ايسنا

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.