• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک

  • کد خبر : 12588
  • 02 شهریور 1399 - 4:48
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی را صادر کرد. به میلکان آنلاین، دکتر فاطمه رضوان مدنی  سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی را صادر کرد. در این پیام آمده است: نام […]

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی را صادر کرد.

به میلکان آنلاین، دکتر فاطمه رضوان مدنی  سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نام گذاری یکم شهریور ماه سالروز ولادت طبیب و فیلسوف نامدار ایران، شیخ الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک حکایتی است از قدمت تاریخ خردورزی و تولید علم در این سرزمین کهن و گواهی است بر وجود استعدادهای درخشان و اندیشه‌های پرفروغ پزشکان این مرزوبوم که دم مسیحایی خود را ملازم اندیشه، علم و خرد ساخته و ذکر و یادی است از خدمات بی‌انتها و مددکاری پزشکانی که همه عمر خود را صرف تسکین آلام دردمندان و جلب رضای خداوند نموده‌اند.

سازمان بهزیستی برخود می‌بالد که از حضور پزشکانی پاک‌نهاد و نیکوسرشت برخوردار است که به پشتوانه توانایی و دانایی برگرفته از عرق ملی، افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی طبیبان فرزانه و تلاشگران عرصه سلامت به ویژه پزشکان سخت کوش و همراه بهزیستی، فرصت را غنیمت دانسته و از تلاشهای ارزشمند و صادقانه این عزیزان در جهت ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی از هیچ کوششی دریغ ننموده اند، قدردانی میکنم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند حکیم همواره موفق و سعادتمند باشید.

دکتر فاطمه رضوان مدنی
سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور  و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.