• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات:

جلب همکاری ۷۰ مگاواتی صنایع در قالب مبادله تفاهم‌نامه‌های مدیریت مصرف برق در شرکت برق منطقه‌ای غرب

  • کد خبر : 12556
  • 01 شهریور 1399 - 6:09
جلب همکاری ۷۰ مگاواتی صنایع در قالب مبادله تفاهم‌نامه‌های مدیریت مصرف برق در شرکت برق منطقه‌ای غرب

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به سهمیه ۶۰ مگاواتی جهت کاهش بار در زمان پیک شبکه از جلب همکاری صنایع به‌طور متوسط به میزان ۷۰ مگاوات در قالب مبادله ۱۲ تفاهم‌نامه‌ مدیریت مصرف برق در غرب کشور خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، مهندس “کامبیز اکیا” گفت: در قالب مبادله […]

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به سهمیه ۶۰ مگاواتی جهت کاهش بار در زمان پیک شبکه از جلب همکاری صنایع به‌طور متوسط به میزان ۷۰ مگاوات در قالب مبادله ۱۲ تفاهم‌نامه‌ مدیریت مصرف برق در غرب کشور خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، مهندس “کامبیز اکیا” گفت: در قالب مبادله ۱۲ تفاهم‌نامه‌  موفق به جلب همکاری صنایع به‌طور متوسط به میزان ۷۰  مگاوات در غرب کشور شدیم.

وی افزود: در این راستا جلسات متعددی به‌صورت ویدیوکنفرانسی با شرکت توانیر و شرکت‌های توزیع و صنایع به‌منظور هماهنگی بیشتر برای کنترل پیک مصرف منطقه نیز برگزار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان خاطرنشان ساخت: پیگیری‌های همکاران ما در دفتر برنامه‌ریزی فنی و مدیریت مصرف، منجر به مبادله ۱۲ تفاهم‌نامه و جلب همکاری صنایع به‌طور متوسط به میزان ۷۰ مگاوات در قالب برنامه‌های پاسخگویی بار را در پی داشته است که جا دارد صمیمانه از همکاری این صنایع به‌خاطر کمک به پایداری شبکه برق در ایام پیک بار تقدیر و تشکر نماییم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.