• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

۵۵۰ مورد ساخت وساز غیرمجاز در کرمانشاه تخریب شد  

  • کد خبر : 12533
  • 01 شهریور 1399 - 5:36
۵۵۰ مورد ساخت وساز غیرمجاز در کرمانشاه تخریب شد   

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، بااشاره به تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی استان با زمین خوران، اظهارکرد: دستگاه قضایی استان برخورد با زمین خواران و متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی را از جمله اولویت های اصلی خود قرار […]

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، بااشاره به تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی استان با زمین خوران، اظهارکرد: دستگاه قضایی استان برخورد با زمین خواران و متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی را از جمله اولویت های اصلی خود قرار داده است.

به گزارش میلکان آنلاین کرمی تصریح کرد: هرچند که تاکنون عملکرد دستگاه های ذیربط استان در مقابله با پدیده زمین خواری خوب بوده، اما انتظار داریم که بیشتر پای کار باشند و با سرکشی های مداوم مانع از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی استان شوند.

دادستان کرمانشاه به آخرین آمار بازپس گیری اراضی ملی و منابع طبیعی از متصرفین هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰ هکتار از این اراضی از دست اندازان به اراضی ملی استان بازپس گیری شده است.

وی در ادامه اشاره ا ی هم به آخرین وضعیت برخورد با چاه های غیرمجاز در استان داشت و اعلام کرد: هرچند که طی یک دهه اخیر روند برخورد با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه بسیار کند بوده، اما از ابتدای امسال شاهد تسریع در این روند هستیم که جای امیدواری دارد.

کرمی اعلام کرد: خوشبختانه طی این مدت حدود ۹۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده و همچنین ۵۵۰ مورد ساخت وساز غیرمجاز دیگر هم تخریب شده است.

به گفته این مسئول، مسئولین آب منطقه ای استان وعده داده اند، تا پایان امسال ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.