• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

برخورد قاطع با گران فروشان جواب می دهد

  • کد خبر : 12531
  • 29 مرداد 1399 - 7:37
برخورد قاطع  با گران فروشان  جواب می دهد

گرانی و گران فروشی همچون اسبی افسار گسیخته جامعه را در زیر سم های خودش له کرده است. تحریمهای اقتصادی، نرخ بالا و پر نوسان ارز، بی تدبیری مدیران و چند وقتی است کرونا موجب شده است که به نوعی کار از دست کاردار در برود و هرکس به هر نحوی و هر شکلی که […]

گرانی و گران فروشی همچون اسبی افسار گسیخته جامعه را در زیر سم های خودش له کرده است.

تحریمهای اقتصادی، نرخ بالا و پر نوسان ارز، بی تدبیری مدیران و چند وقتی است کرونا موجب شده است که به نوعی کار از دست کاردار در برود و هرکس به هر نحوی و هر شکلی که بخواهد در این بازار نابسامان سودی بالاتر از حلال به جیب بزند.

طی هفته گذشته اخبار از معاونت بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه منتشر شد که شاید تداوم آن بتواند کمی از سرعت گرانی بکاهد و گرانفروشان را با تهدیدی جدی مواجه سازد.

اصناف و بازاریان همواره معتمد و امین جامعه بوده اند اما با ورود برخی از افرادی که جز سود های کلان و سپردن ره صد ساله در یک شب به دنبال چیز دیگری نیستند نام آن قشر نیز خدشه دار شده است.

وضعیت به شکلی شده که کار فرهنگی و برخورد نرم دیگر پاسخگو نیست و جرائم برای محتکران، گرانفروشان و کم فروشان باید به شکلی اعمال شود که درس عبرت شود برای سایرین، نه اینکه جریمه آنقدر سبک در نظر گرفته شود که ککشان هم نگزد و با نیم ساعت گران فروشی دیگر جریمه چند سال گرانفروشیشان را جبران کنند.

اتاق اصناف، تعزیرات، سازمان صنعت و معدن و مدیران نظارتی استان باید با برخورد قاطع این سودجویان را از کسبه‌ای که به دنبال کسب روزی حلال هستند جدا کنند و لازم است که خود اصناف نیز در این راه یاری این سازمان‌ها باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.