• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

بسیاری از آسیب های امروز نتیجه کم توجهی به نهاد خانواده است

  • کد خبر : 12487
  • 26 مرداد 1399 - 4:33
بسیاری از آسیب های امروز نتیجه کم توجهی به نهاد خانواده است

معاون استاندار کرمانشاه با تبریک و گرامیداشت روز خانواده گفت:صیانت از خانواده، راه فائق آمدن بر مشکلات اجتماعی است و بسیاری از آسیب های امروز ناشی از عدم توجه به نهاد خانواده بوده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار با حضور در کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان استان کرمانشاه و افتتاح کارگاه […]

معاون استاندار کرمانشاه با تبریک و گرامیداشت روز خانواده گفت:صیانت از خانواده، راه فائق آمدن بر مشکلات اجتماعی است و بسیاری از آسیب های امروز ناشی از عدم توجه به نهاد خانواده بوده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار با حضور در کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان استان کرمانشاه و افتتاح کارگاه چرم بانوان با اشاره به نقش آفرینی فعالانه و دغدغه مندانه سازمان های مردم نهاد استان گفت: حمایت نهادها از سازمان های مردم نهاد به ویژه در امر کارآفرینی و توانمندسازی زنان بد سرپرست یا بی سرپرست کار بزرگی است که صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در کارآفرینی حائز اهمیت است تولید محصول بر اساس ذائقه بازار است افزود: با بازاریابی حرفه ای و ذائقه شناسی مناسب می توان هم به رونق اقتصادی رسید و هم به هدایت تولید محصول پرداخت.

الهی تبار برند سازی را یکی از اساسی ترین لوازم در بازاریابی عنوان کرد و اظهار داشت: ضعف توجه به برند سازی یکی از مشکلات ما در دنیای تجارت بوده این در حالی است که برندسازی رمز و راز موفقیت است و امری است که محصولات تولیدی را به سمت تطبیق با استانداردهای جهانی پیش می برد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در کرمانشاه در ادامه این آئین با اشاره به مدیریت کرونا در استان تصریح کرد: اگر آرامش و وضعیتی نسبتا مطلوب در استان برای مدیریت کرونا صورت گرفته حاصل رعایت پروتکل های بهداشتی است که استمرار آن ضرورت دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.