• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

درخشش اعضای کانون کرمانشاه در مهرواره کشوری «عکس نوشت»

  • کد خبر : 12437
  • 22 مرداد 1399 - 6:57
درخشش اعضای کانون کرمانشاه در مهرواره کشوری «عکس نوشت»

دو عضو کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند. به گزارش میلکان آنلاین، داوران این مهرواره ۷۳۳ اثر رسیده از بیش از یک‌هزار و ۵۵۰ عکاس، شاعر و نویسنده به دبیرخانه را در چهار […]

دو عضو کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش میلکان آنلاین، داوران این مهرواره ۷۳۳ اثر رسیده از بیش از یک‌هزار و ۵۵۰ عکاس، شاعر و نویسنده به دبیرخانه را در چهار مرحله بررسی و در پایان ۲۲ عکس نوشته را به عنوان برتر انتخاب کردند.

«شیدا فلاحی»، عکاس و عضو مرکز کانون شهرستان سنقر و «فایزه بهرامی»، صاحب اثر و عضو مرکز کانون شهرستان سرپل ذهاب، استان کرمانشاه از برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
براساس این خبر فراخوان مهرواره عکس‌نوشت، با موضوع همدلی و مهربانی، کار مشترک اعضای انجمن‌های عکاسان نوجوان و انجمن‌های شاعران و نویسندگان نوجوان، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.
بر این اساس اعضای انجمن عکاسان با موضوع مهربانی، همدلی، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، نیایش و… عکاسی و آثار برگزیده خود را در اختیار اعضای انجمن‌های شاعران و نویسندگان هر استان قرار دادند تا با الهام از آن‌ها به خلق شعر یا داستان کوتاه بپردازند.
یادآوری می‌شود در مهرواره «عکس نوشت» هیچ‌گونه رتبه‌بندی وجود نداشت و از تمام آثار انتخاب شده از سوی داوران با اهدای بسته‌های فرهنگی قدردانی می‌شود.
فهرست برگزیدگان این مهرواره در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی www.kanoonnews.ir و آثار برگزیده در بخش گالری تصاویر سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir قابل دسترسی و مشاهده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.