• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

تونل سیاه طاهر به توسعه مبادلات تجاری استان کمک می کند

  • کد خبر : 12184
  • 04 مرداد 1399 - 4:51
تونل سیاه طاهر به توسعه مبادلات تجاری استان کمک می کند

استاندار کرمانشاه در آیین عملیات اجرایی تونل سیاه طاهر گفت: آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه در حالی امروز برگزار می شود که تجهیز کارگاه صورت گرفته و حجم زیادی از خاکبرداری انجام شده است و عملاً عمليات اجرايي آغاز گشته است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در آيين آغازعمليات اجرايي تونل سياه […]

استاندار کرمانشاه در آیین عملیات اجرایی تونل سیاه طاهر گفت: آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه در حالی امروز برگزار می شود که تجهیز کارگاه صورت گرفته و حجم زیادی از خاکبرداری انجام شده است و عملاً عمليات اجرايي آغاز گشته است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در آيين آغازعمليات اجرايي تونل سياه طاهر محور جوانرود- ثلاث باباجاني با تاکید بر این موضوع که مردم از افتتاح های نمایشی خاطرات بدی دارند خاطرنشان ساخت: امروز عملیات اجرایی این پروژه همزمان با کلنگ زنی آغاز می شود و باید تلاش کنیم با تخصیص به موقع اعتبارات هر چه سریعتر این پروژه به انجام برسد.

استاندار کرمانشاه خدمات دولت به ثلاث باباجانی را کم نظیر دانست و گفت: دولت ۱۱۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات زلزله، وام بلاعوض و امهال وام ها در ثلاث باباجانی هزینه کرده است که در واقع یک سرمایه گذاری و فرصت سازی برای منطقه بوده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اجرای تونل سیاه طاهر نه تنها در توسعه ثلاث باباجانی بلکه در توسعه استان نیز اثرگذار است و موجب بهبود وضعیت راه های مواصلاتی به مرزهای استان و توسعه صادرات و مبادلات تجاری می شود.

وی افزود: این مسیر به علت صعب العبور بودن و ریزش‌های احتمالی موجب نگرانی مردم شده بود و با اجرای این تونل نگرانی ها برطرف می شود و طول مسیر نیز کاهش می یابد.

بازوند تاکید کرد: با اجرای این تونل می‌توان در بحران هایی مانند زلزله به امدادرسانی به موقع و جلوگیری از آسیب های بیشتر کمک کند.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی این تونل هدیه خیلی خوبی برای مردم اورامانات در سال ۹۹ بود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.