• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پروژه «استخر قهرمانی» کرمانشاه جان دوباره می‌گیرد

  • کد خبر : 12033
  • 29 تیر 1399 - 6:19
پروژه «استخر قهرمانی» کرمانشاه جان دوباره می‌گیرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از آغاز مجدد فعالیت در پروژه نیمه‌کاره استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین،به نقل از ایسنا؛مصطفی باباملکی بااشاره به کلنگ زنی پروژه استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه در سال ۱۳۸۶، اظهارکرد: این پروژه ورزشی طی ۱۴ سال گذشته به دلیل عدم تخصیص به‌موقع […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از آغاز مجدد فعالیت در پروژه نیمه‌کاره استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین،به نقل از ایسنا؛مصطفی باباملکی بااشاره به کلنگ زنی پروژه استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه در سال ۱۳۸۶، اظهارکرد: این پروژه ورزشی طی ۱۴ سال گذشته به دلیل عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات پیشرفت فیزیکی بسیار کُندی داشته است.
وی پیشرفت فیزیکی پروژه نیمه‌تمام استخر قهرمانی کرمانشاه را حدود ۷۲ درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم ورزشی استان است که طی سنوات گذشته نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از تلاش‌های انجام شده برای فعال کردن مجدد این پروژه در دوسال گذشته گفت و افزود: با پیگیری‌های انجام شده بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای ادامه این پروژه مهم تخصیص یافته است.
به گفته این مسئول برای تکمیل پروژه نیمه تمام استخر قهرمانی کرمانشاه به حدود ۲۴ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.
باباملکی اعلام کرد: پیمانکار جدید این پروژه ماه گذشته مشخص شد و اکنون هم برای فعال کردن مجدد پروژه در دهکده المپیک مستقر شده است.
وی بااشاره به ضرورت احداث چنین پروژه‌های ورزشی در استان، افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه می‌توانیم علاوه بر رشد و ارتقاء رشته‌های شنای استان، در آینده میزبان مسابقات ملی و بین المللی هم باشیم.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.