• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور در جشن نیکوکاری را کسب کرد

  • کد خبر : 11923
  • 24 تیر 1399 - 6:37
کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور در جشن نیکوکاری را کسب کرد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به جمع آوری ۱۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری سال ۹۸، گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور را در این جشن مذهبی ملی کسب کرده است. به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به جمع آوری ۱۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری سال ۹۸، گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور را در این جشن مذهبی ملی کسب کرده است.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه عید سال نو برگزار می شود، گفت: جشن نیکوکاری سال ۹۸ نیز طی روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شده است.

رخصی عنوان کرد: در این جشن مذهبی ملی کرمانشاهیان خیر بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور را در این جشن کسب کرده است، تصریح کرد: این رتبه براساس ارزیابی شش شاخص همکاری با موسسات خیریه، عملکرد مالی، همسویی استان با ستاد مرکز، همکاری کارکنان غیر مشارکتی، معرفی روش های پرداخت الکترونیکی و توزیع بسته های حمایتی در میان خانوارهای نیازمند و مددجو به این نهاد اعطا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مشارکت و اعتماد خیران نیک اندیش به کمیته امداد، ابراز امیدواری کرد: با همدلی و مشارکت مضاعف مردم و امدادگران خدوم؛ یاری گر نیازمندان در شرایط کنونی جامعه باشیم

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.