• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
نماینده واحدهای تولیدی محصولات مقابله با کرونا:

اجازه ادامه کار به واحدهای تولیدی استان نمی‌دهند

  • کد خبر : 11910
  • 24 تیر 1399 - 4:31
اجازه ادامه کار به واحدهای  تولیدی استان نمی‌دهند

مدیرعامل شرکت ساینا سلامت پارس در آیین گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن استان کرمانشاه به نمایندگی از واحدهای تولیدی محصولات مقابله با کرونا گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی کرمانشاه برای همکاری و همراهی با مردم و مسئولین استان اقدام به تغییر خطوط تولید خود کردند تا مواد و ابزار لازم مقابله با کرونا […]

مدیرعامل شرکت ساینا سلامت پارس در آیین گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن استان کرمانشاه به نمایندگی از واحدهای تولیدی محصولات مقابله با کرونا گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی کرمانشاه برای همکاری و همراهی با مردم و مسئولین استان اقدام به تغییر خطوط تولید خود کردند تا مواد و ابزار لازم مقابله با کرونا را تولید کنند.
مهندس محمود کریمی با بیان اینکه روزهای اول این بیماری ما سختی های زیادی را متحمل شدیم تا سیستم بهداشت و درمان استان در آسایش به کار مقابله با این ویروس بپردازد گفت: اما حالا کوچکترین همکاری با ما نمی شود. وی تصریح کرد: واحدی در استان نبود که اساسا تولید کننده محلول ضدعفونی کننده دست باشد اما برخی واحدها به سرعت با تغییر در خط تولید، محصولات مورد تایید و مورد نیاز را تولید کردند. مدیرعامل شرکت ساینا سلامت پارس خاطرنشان ساخت: وقتی که شعار همه در خانه ماندن بود ما با استفاده از سرمایه های مالی و سرمایه انسانی واحدها را به صورت سه شیفت به کار گرفتیم و با همراهی مسئولین در مدت کوتاهی میزان قابل توجهی محلول ضدعفونی کننده تولید کردیم.
وی گفت:با وجود تمام مشکلاتی که در امر توزیع وجود داشت اما از اسفند ماه پارسال تمهیداتی اندیشیده شد و شرایط و ملزومات و بسته بندی تهیه کردیم تا برای تولید محصول بسته بندی مناسبی را داشته باشیم. کریمی افزود: چون استان ما تولید کننده الکل نداشت برای تامین الکل همیشه مشکل داشتیم و حتی با تلاش معاونت غذا و دارو میزان ظرفیت واحد هیچگاه صد در صد کامل نشد.وی ادامه داد: در ابتدا مجوزی بابت فروش محصولات در ایران برای هیچ کدام از واحدها صادر نگردید، همچنین توزیع محصولات در داخل استان بسیار با تاخیر آغاز شد. این تاخیر به شکلی بود که تقریبا تمامی مراکز فروش از جمله داروخانه‌ها از محصولات دیگر استانها خرید می نمودند و در حال حاضر نیز به دلیل عدم تمدید پروانه های ساخت و همچنین عدم تامین اتانول، باز هم بازار این محصولات در این استان، در دست تولید کننده‌های غیرکرمانشاهی است. در حالی که طی حدود ۵ماه می توانستیم با هماهنگی منظم با سازمانهای ذیربط زمینه ساز افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی این استان باشیم.
این تولید کننده مواد ضدعفونی یادآور شد: پروانه هایی که برای تولیدکنندگان استان صادر شده است از ۱۵ خرداد ماه تمدید نشده و عملاً واحدها بلاتکلیف هستند و برای تأمین الکل همچنان مشکل دارند.وی افزود بقیه استان‌ها در حال تولید هستند و محصولاتشان در کرمانشاه سرازیر شده در حالی است که در کرمانشاه واحد هایی با پتانسیل بالا داریم که محلول تولید کنند و در اختیار داروخانه ها ، مراکز درمانی و .. بگذارند.نماینده واحدهای تولیدی محصولات مقابله با کرونا با طرح این سوال که:«محلول ضدعفونی در مراکز درمانی و بهداشتی از کجا تامین می‌شود؟» از استاندار خواست برای رفع این مشکلات چاره ای بیندیشد.درپایان این مراسم از ساینا سلامت پارس و هشت شرکت دیگر که در این زمینه فعالیت داشتند تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.