• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه:

برای هر مسئله‌ای به توانمندی سمن ها توجه کرده ایم، موفق شده‌ایم

  • کد خبر : 11670
  • 14 تیر 1399 - 17:19
برای هر مسئله‌ای به توانمندی سمن ها توجه کرده ایم، موفق شده‌ایم

‍ بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از بخش کوزران به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، صبح امروز فریبرز نجفی مهر، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از کارگاه تولید ماسک موسسه نیکوکاری امام علی (ع) ، شورای حل اختلاف و بهزیستی کوزران بازدید کرد. وی در بازدید از کارگاه تولید ماسک موسسه […]

‍ بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از بخش کوزران

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، صبح امروز فریبرز نجفی مهر، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از کارگاه تولید ماسک موسسه نیکوکاری امام علی (ع) ، شورای حل اختلاف و بهزیستی کوزران بازدید کرد.

وی در بازدید از کارگاه تولید ماسک موسسه نیکوکاری امام علی(ع) با ابراز خوشحالی از بسیج امکانات محلی برای مقابله با کرونا در بخش کوزران گفت: در هر مسئله و مشکلی که به توانمندی سمن ها و گروههای مردمی توجه کرده ایم، قرین موفقیت بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بازدید از نمایندگی بهزیستی کوزران نیز آخرین وضعیت خدمات به مددجویان را بررسی کرد.

نجفی مهر در بازدید از شورای حل اختلاف بخش کوزران نیز ضمن استماع گزارش رئیس شورا؛ بر بهره گیری از ظرفیت معتمدین و چارچوب های فرهنگی محلی در رفع اختلاف ها تاکید کرد و گفت: رفع اختلاف توسط نهادهای بومی و محلی بسیار ریشه ای تر و اساسی تر از حل مشکلات از طریق تحکم است.

در این بازدید شرفی بخشدار کوزران نیز مدیرکل امور اجتماعی را همراهی می کرد.

لازم به ذکر است که کارگاه تولید ماسک موسسه نیکوکاری امام علی ع کوزران هم اکنون روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک تولید می کند و موجبات اشتغال ۱۰ تن از بانوان کوزرانی را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.