• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
در جریان بازدید نماینده کرمانشاه از پروژه‌های برق منطقه‌ای‌ غرب مطرح شد؛

ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت “شاهد” کرمانشاه آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 11604
  • 12 تیر 1399 - 20:58
ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت “شاهد” کرمانشاه آماده بهره‌برداری است

پست ۲۳۰ کیلوولت شاهد(سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) و اتصالات مربوطه آن با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان به همت جوانان ایرانی به‌ویژه مهندسان کرمانشاهی آماده بهره‌برداری است. محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از پروژه‌های بزرگ انتقال و فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در کرمانشاه، گفت: پست […]

پست ۲۳۰ کیلوولت شاهد(سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) و اتصالات مربوطه آن با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان به همت جوانان ایرانی به‌ویژه مهندسان کرمانشاهی آماده بهره‌برداری است.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از پروژه‌های بزرگ انتقال و فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در کرمانشاه، گفت: پست ۲۳۰ کیلوولت “شاهد” کرمانشاه در حالی آماده بهره‌برداری توسط جوانان این مرزوبوم است که ما در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه هستیم.

رشیدی پس از بازدید از ایستگاه بزرگ و استراتژیک ۲۳۰ کیلوولت شاهد (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) در منطقه فرامان شهرستان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد که با تکیه بر توان جوانان و متخصصان ایرانی این پست ایجاد شده و این نشان می‌دهد ما در راستای فرامین توسعه محور رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در سال جهش تولید حرکت نموده و همگام با مردم و دولت با نگاه به چشم‌اندازی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده‌اند، گام برداشته‌ایم که امید است این حرکت تا بی‌نیازی کامل و عدم وابستگی به غرب ادامه یابد که ان‌شاءالله همین نیز محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب نیز با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلوولت شاهد، گفت: هدف از ساخت ایستگاه انتقال برق شاهد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، کاهش تلفات و امکان تغذیه پست‌های فوق‌توزیع جدید در شهرستان کرمانشاه با توجه به رشد مصرف است.

علی اسدی افزود: صنعت برق آمادگی کامل دارد تا در راستای فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه منطقه حرکت کرده و به صنعتی شدن کرمانشاه و غرب کشور کمک کند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه این پروژه به همت و توان جوانان همین منطقه آماده بهره برداری شده که امید است کمک خوبی به توسعه استان بکند.

این پروژه به ظرفیت ۳۲۰ مگاولت‌آمپر ، دارای ۲ ترانس ۱۶۰ مگاولت‌آمپر، ۲ فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت، ۴ فیدر خط۶۳ کیلوولت، ۲ فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت، ۲ فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، بیش از ۳ کیلومتر خط ۶۳ کیلوولت دومداره و بیش از یک کیلومتر خط ۲۳۰ کیلوولت دومداره می‌باشد.

برای احداث و بهره‌برداری از این پروژه و اتصالات مربوطه آن بالغ بر ۱۱۸میلیارد تومان هزینه شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.