• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

کانون و بهزیستی استان کرمانشاه تفاهم‌نامه فرهنگی امضا می‌کنند

  • کد خبر : 11550
  • 11 تیر 1399 - 5:23
کانون و بهزیستی استان کرمانشاه تفاهم‌نامه فرهنگی امضا می‌کنند

در نشست میان مدیران کل کانون و بهزیستی استان کرمانشاه، درباره اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در زمینه مناسب‌سازی معابر اماکن عمومی محیط شهری برای تسهیل دسترسی کودکان و نوجوانان دارای معلولیت گفت‌وگو شد.  به گزارش میلکان آنلاین، نشست مشترک در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی میان اداره‌های کل بهزیستی و کانون پروش فکری کودکان […]

در نشست میان مدیران کل کانون و بهزیستی استان کرمانشاه، درباره اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در زمینه مناسب‌سازی معابر اماکن عمومی محیط شهری برای تسهیل دسترسی کودکان و نوجوانان دارای معلولیت گفت‌وگو شد.

 به گزارش میلکان آنلاین، نشست مشترک در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی میان اداره‌های کل بهزیستی و کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که  به میزبانی اداره کل بهزیستی برگزار شد، برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در زمینه مناسب‌سازی معابر اماکن عمومی محیط شهری برای تسهیل دسترسی کودکان و نوجوانان دارای معلولیت بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

فاطمه رضوان‌مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های تاثیرگذار کانون پرورش فکری بر کودکان و نوجوانان، گفت: کانون نقش اثرگذار بر تربیت بچه‌ها دارد. کودکان به عنوان نسل آینده در کانون آموزش می‌بینند.

رضوان‌مدنی همچنین با خطیردانستن کار کانون، اظهار امیدواری کرد؛ با امضای تفاهم‌نامه میان کانون پرورش فکری و بهزیستی، محیط‌های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه مناسب‌سازی شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز با استقبال از انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی با بهزیستی، از آمادگی این اداره کل برای امضای تفاهم‌نامه فرهنگی خبر داد.

فتاحی در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدام‌ همکاران اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در شرایط سخت ناشی از گسترش بیماری کرونا، افزود: همه ما برای تلاش‌های صورت‌گرفته، به مجموعه همکاران بهزیستی افتخار می‌کنیم.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در مقابل کودکان و نوجوانان رسالتی دارد و امیدوار است که با برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی بتواند رسالتش را به انجام برساند.

در پایان این دیدار، بر تنظیم و امضای تفاهم‌نامه فرهنگی در جهت سهولت در انجام برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی دارای نیازهای ویژه تاکید شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.