• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

تامین ۳ هزار قلم کالای ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو کرمانشاهی

  • کد خبر : 11529
  • 10 تیر 1399 - 5:35
تامین ۳ هزار قلم کالای ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو کرمانشاهی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ سه هزار و ۴۹ قلم کالای ضروری زندگی با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومانی برای خانوارهای مددجو کرمانشاهی خریداری شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یکی از […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ سه هزار و ۴۹ قلم کالای ضروری زندگی با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومانی برای خانوارهای مددجو کرمانشاهی خریداری شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یکی از سرفصل های حمایتی این نهاد خریداری و تامین وسایل ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو است.

رحمتی پور افزود: در سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۴۹ قلم کالای اساسی برای خانوارهای مددجو در استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان اعتبار برای خریداری این وسایل هزینه شده، ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبار وسایل خریداری شده با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: وسایل ضروری خریداری شده شامل گاز، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و وسایل گرمایشی و سرمایشی بوده است.

کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه تمامی این وسایل به خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق با ضریب محرومیت بالا اهدا می شود، بیان کرد: خیران نیکوکار می توانند کمک های نقدی و کالایی خود را به دفاتر این نهاد در شهرستان ها اهدا کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.