• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

اختصاص ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای شاخص های بهداشتی مددجویان جوانرودی

  • کد خبر : 11522
  • 10 تیر 1399 - 5:32
اختصاص ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای شاخص های بهداشتی مددجویان جوانرودی

رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: در سال ۹۸ بیش از ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای شاخص های بهداشتی، تامین فرانشیز و ارائه خدمات ویژه درمانی مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اختصاص داده شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ فرهاد شهبازی، رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: تامین هزینه های بهداشتی، فرانشیز و […]

رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: در سال ۹۸ بیش از ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای شاخص های بهداشتی، تامین فرانشیز و ارائه خدمات ویژه درمانی مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اختصاص داده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ فرهاد شهبازی، رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: تامین هزینه های بهداشتی، فرانشیز و ارائه خدمات ویژه درمانی بخشی از خدمات حمایتی این نهاد به شمار می رود.

شهبازی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد در سرفصل حمایت از کودکان دچار اختلال رشد، حمایت و تامین تجهیزات بیماران خاص و صعب العلاج، حمایت از خانواده های مددجو در برابر بیماری کرونا ویروس، تامین حق بیمه تامین اجتماعی و تامین فرانشیزهای درمانی مددجویان ارائه می شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای این شاخص های بهداشتی و تامین فرانشیزهای درمانی مددجویان جوانرودی اختصاص داده شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود با بیان اینکه حدود دو هزار و ۵۰۰ مددجو در این شهرستان از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره مند شدند، تاکید کرد: خیران درمانی همواره یاری رسان کمیته امداد در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت بوده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.