• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

پیش بینی تولید بیش از ۳۷ هزار تن محصولات باغی از باغات شهرستان كرمانشاه

  • کد خبر : 11512
  • 10 تیر 1399 - 5:07
پیش بینی تولید بیش از ۳۷ هزار تن محصولات باغی از باغات شهرستان كرمانشاه

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از پیش بینی تولید ۳۷ هزار تن انواع محصولات باغی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ ابراهیم دارایی با بیان این خبر افزود؛: تاکنون بیش از۲۸ هزار تن انواع محصولات باغی از باغات شهرستان کرمـانشاه برداشت گردیده و این روند بر اساس نوع محصولات و زمان […]

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از پیش بینی تولید ۳۷ هزار تن انواع محصولات باغی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ ابراهیم دارایی با بیان این خبر افزود؛: تاکنون بیش از۲۸ هزار تن انواع محصولات باغی از باغات شهرستان کرمـانشاه برداشت گردیده و این روند بر اساس نوع محصولات و زمان رسیدن آن ها تا اواسط فصل پاییز به طول می انجامد .

وی در ادامه  با بیان اینکه سال گذشته در مجموع  بیش از ۳۵۸۷۵ تن انواع محصولات باغی در این شهرستان تولید گردیده خاطرنشان کرد؛ عمده این محصولات را شامل انگور، سیب، هلو، شلیل، گردو و… برشمرد.

دارایی سسپس سطح باغات مثمر شهرستان کرمانشاه را بیش از ۳۸۰۰ هکتار عنوان کرد وتصریح نمود: محصولات باغی در این شهرستان طبیعی بوده و برای تولید این محصولات کمتر از کود و سموم شیمیایی استفاده شده است .

وی یادآور شد: در راستای سیاست های توسعه باغات در سال گذشته در این شهرستان و امکانات مهیا شده با مشارکت بهره برداران بالغ بر ۹۲ هکتار باغ آبی و دیم به سطح باغات شهرستان کرمانشاه اضافه گردیده است .

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در پایان، خشکسالی‌های مکرر، کمبود آب، فقدان سیستم‌های نوین آبیاری، عدم توجه باغداران به تغذیه و حاصلخیزی خاک را از جمله مشکلات تولید این محصولات برشمرد .

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.