• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

شهادت سه نیروی مردمی در راه خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌های بوزین و مره‌خیل

  • کد خبر : 11455
  • 08 تیر 1399 - 21:37
شهادت سه نیروی مردمی در راه خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌های بوزین و مره‌خیل

سه تن از فرزندان برومند اورامانات ” مختارخندانی” از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، ” یاسین کریمی” عضو کمیته عملیاتی این انجمن و ” بلال امینی” از نیروهای مردمی در حال تلاش برای اطفای آتش‌سوزی مناطق حفاظت شده‌ی بوزین و مره‌خیل جان خود را فدای حفاظت از طبیعت کردند. جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری […]

سه تن از فرزندان برومند اورامانات ” مختارخندانی” از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، ” یاسین کریمی” عضو کمیته عملیاتی این انجمن و ” بلال امینی” از نیروهای مردمی در حال تلاش برای اطفای آتش‌سوزی مناطق حفاظت شده‌ی بوزین و مره‌خیل جان خود را فدای حفاظت از طبیعت کردند.

جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ضمن تایید خبر فوق گفت: علیرغم چندین بار اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده مره خیل اقدامات مراقبتی بعدی متاسفانه امروز مجدد آتش شعله ور و سه نفر از دوست داران محیط زیست در اثر وزش باد و محاصره آتش فوت نمودند.

منطقه آتش سوزی در منطقه مرزی، فاقد سکونت و صعب العبور بوده که به دلیل مناسب بودن سطح مرتع حریق وسیع و شدید بوده است.

پس از کسب اطلاع از شعله ور شدن مجدد آتش فرماندار محترم پاوه به همراه ستاد بحران و نیروهای متولی و مردمی در محل حاضر و حدود ساعت هفت عصر وزش باد و محاصره نیروهای مردمی گزارش که با تماس و پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دستور فوری مهندس بازوند استاندار هماهنگی برای اعزام نیروهای کمکی و پرواز بالگرد صادر که به دلیل شرایط زمانی و هوا اجازه عملیات پرواز از حیث فنی داده نشد.

اقدامات نجات و انتقال مصدومین و متوفیان ادامه دارد اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

استاندار و رئیس ستاد بحران استان با تسلیت فوت سه نفر از فداکاران خدمت و دوست داران محیط زیست به خانواده آنان و مردم با فرهنگ پاوه و اورامانات فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان را مامور بررسی علل و عوامل آتش سوزی و اقدامات تکمیلی در اطفای حریق و گزارش به مردم نمود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.