• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

پلیس جمهوری اسلامی کارآمد و خاری در چشم دشمنان نظام است

  • کد خبر : 11444
  • 08 تیر 1399 - 7:42
پلیس جمهوری اسلامی کارآمد و خاری در چشم دشمنان نظام است

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه، پلیس جمهوری اسلامی را کارآمدو خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد. به گزارش میلکان آنلاین ، دکتر “محمدابراهیم اعلمی آل آقا” در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به عنوان نیرویی اصیل و ارزشی حاقظ منافع ملی […]

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه، پلیس جمهوری اسلامی را کارآمدو خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.
به گزارش میلکان آنلاین ، دکتر “محمدابراهیم اعلمی آل آقا” در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به عنوان نیرویی اصیل و ارزشی حاقظ منافع ملی و امنیت داخلی کشور است.
وی ادامه داد: اقتدار پلیس در برخورد با مجرمان و دشمنان داخلی و خارجی، تلاش برای خنثی کردن حربه دشمنان و حضور موثر در عرصه خدمات رسانی به عموم شهروندان مثال زدنی و قابل تقدیر است.
اعلمی آل آقا افزود: وجود فرماندهانی دلسوز و مدبر در راس ناجا و همچنین فرماندهان استانی مقتدر مانند سردار جاویدان امنیت خوبی را به جمهوری اسلامی و استان کرمانشاه بخشیده است.
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از همکاری متقابل دانشگاه با مجموعه پلیس استقبال کرد و گفت: حضور مربیان و کارشناسان انتظامی میان دانشجویان که قشر جوان و فرهیخته جامعه را تشکیل می دهند می تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.
وی گفت: انتقال تجربیات از پلیس به قشر دانشگاهی و از آنها به دیگر اقشار جامعه در پیشگیری از بسیاری جرائم بسیار موثر خواهد بود و می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود.
اعلمی آل آقا همچنین بر توانمندسازی محله باغ ابرایشم توسط پلیس و دانشگاه و ارائه کارگاه های آموزشی توسط کارشناسان پلیس تاکید کرد و گفت: می توان از ظرفیت اساتید دانشگاه رازی در خصوص مشکلات موجود و معضلات اجتماعی سطح استان در قالب برگزاری کارگاه مشترک با معاونت اجتماعی پلیس استفاده کرد.
این مقام دانشگاهی در ادامه از تحصیل ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد و گفت: ۳ هزار نفر انها در حال گذراندن دوره تحصیلات تکمیلی هستند.
وی همچنین با اشاره به وجود ۵۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه رازی، گفت: این دانشگاه از نظر ارائه مقاله های علمی حزو دانشگاه های ممتاز کشور است.
اعلمی آل آقا در پایان بار دیگر بر گسترش همکاری ها میان پلیس و جامعه دانشگاهی تاکید و آن را زمینه ساز رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.