• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

بانکها رعایت توصیه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند

  • کد خبر : 11399
  • 08 تیر 1399 - 5:20
بانکها رعایت توصیه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند

استاندار کرمانشاه گفت: همکاری بانکها با مردم و مجموعه مدیریتی استان در بحرانها ستودنی وقابل ستایش است. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی بانکها ضمن تشکر از همکاری همیشگی بانکها در بحرانها اظهار داشت: عملکرد بانکها با پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده بسیار مطلوب بود و اگر توفیقی بوده حاصل زحمات همگی بوده است. استاندار […]

استاندار کرمانشاه گفت: همکاری بانکها با مردم و مجموعه مدیریتی استان در بحرانها ستودنی وقابل ستایش است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی بانکها ضمن تشکر از همکاری همیشگی بانکها در بحرانها اظهار داشت: عملکرد بانکها با پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده بسیار مطلوب بود و اگر توفیقی بوده حاصل زحمات همگی بوده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط سختی را به لحاظ پیک کرونا داریم و امیدواریم شرایط آینده بهتر شود به همین دلیل از دستگاه های اجرایی و بانک ها تقاضا داریم شرایط اجرای دقیق توصیه های بهداشتی در محل ارائه خدمات فراهم شود و ضمن انجام هماهنگی، امکانات لازم را برای حفاظت از پرسنل و مردم فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه جلسه به لزوم تعامل بانکها برای حل مشکل معیشتی مستاجرین آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و بیان داشت: برخی از این افراد منابع مالی مناسبی در اختیار ندارند و همه باید کمک کنیم، زیرا علاوه بر مشکل معیشتی ناشی از کرونا برای تمدید اجاره خانه نیازمند حمایت هستند.

وی در خاتمه گفت:  بانکها موظف هستند رعایت پروتکل های بهداشتی را برای پرسنل و ارباب رجوع در دستور کار قرار دهند و خدمات بانکی را مدیریت کند تا از این بحران با کمترین خسارت عبور کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.