• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بازدید شهردار و اعضا شورا از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی

  • کد خبر : 11364
  • 07 تیر 1399 - 4:37
بازدید شهردار و اعضا شورا از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی

شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از اعضای شورا و مدیران و معاونین شهرداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین مرکز ، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونین شهرداری از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت. […]

شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از اعضای شورا و مدیران و معاونین شهرداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین مرکز ، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونین شهرداری از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید شهردار کرمانشاه اظهار داشت: انتظار داریم مجری پروژه با توجه به شرایط ایده‌آل فراهم شده از سوی شهرداری عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کند و پروژه را در زمان از پیش تعیین شده به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: در راستای رفاه حال شهروندان، هر مسیری که عملیات عمرانی آن به پایان برسد مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مهرماه فاز غیرهمسطح این پروژه برای استفاده شهروندان آماده شود.

طلوعی با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی به واسطه ورودی شهر قرار گرفتن از اهمیت ویژه‌ای برخورددار است.

وی ادامه داد: در صورتی که مشکل خاصی سر راه پروژه قرار نگیرید، پیش‌بینی می‌شود قبل از ۲۲بهمن به بهره برداری برسد.

شهردار کرمانشاه در پایان افزود: پروژه میدان سپاه، میدان مادر و تقاطع غیرهمسطح آزادگان از پروژه‌های عمرانی دیگری است که بعد از پایان پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در دست اجرا قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.