• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

ثبت ششمین وقف جدید در شهرستان پاوه

  • کد خبر : 11196
  • 01 تیر 1399 - 5:56
ثبت ششمین وقف جدید در شهرستان پاوه

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان پاوه از ثبت ششمین وقف در سال جدید توسط این اداره خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ شش وقف جدید از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان های پاوه و جوانرود ثبت شده است. رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان پاوه با اعلام این خبر گفت؛ از […]

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان پاوه از ثبت ششمین وقف در سال جدید توسط این اداره خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ شش وقف جدید از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان های پاوه و جوانرود ثبت شده است.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان پاوه با اعلام این خبر گفت؛ از ابتدای سال ۹۹ تا کنون شش وقف جدید با نیات مختلف در شهرستان پاوه و جوانرود ثبت شد.
ماموستا هادی رمضانی افزود: این وقف ها با نیت ساخت و هزینه جاری مسجد، دارالقرآن، مدرسه علوم دینی و درمانگاه توسط واقفین خیراندیش وقف شده اند.
وی با بیان اینکه موارد وقف شده شامل زمین و درخت گردو است، اظهار داشت: یک قطعه زمین به مساحت ۱۵۶ متر و ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توسط واقفان پاوه ای جهت هزینه های جاری یکی از مساجد دشه از روستاهای پاوه وقف شد.
رییس اداره اوقاف شهرستان پاوه افزود: ۴۰۰ متر زمین به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط واقف جوانرودی جهت ساخت مسجد در این شهرستان به ثبت رسید.
وی ادامه داد: همچنین ۹ اصله درخت گردو نیز به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط واقف پاوه ای با نیت هزینه های جاری مسجد و ۳۷۲ مترمربع زمین جهت احداث مسجد و دارالقرآن امام رضا علیه السلام و همچنین ۵۰ متر مربع زمین جهت هزینه جاری مسجد دوریسان توسط دیگر خیرین وقف شده است.
وی ۴۵۰ متر مربع زمین در روستای دشه جهت احداث مسجد، مدرسه علوم دینی، دارالقرآن و درمانگاه را از دیگر وقف های ثبت شده توسط اداره اوقاف پاوه دانست که به صورت مشارکتی وقف شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.