• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

ابلاغ برنامه سال ۱۳۹۹ اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

  • کد خبر : 11169
  • 31 خرداد 1399 - 7:20
ابلاغ برنامه سال ۱۳۹۹ اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ابلاغ برنامه سال ۱۳۹۹ اداره کل آموزش و پرورش (مستند به برنامه‌های اجرایی سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه) خبر داد. به‌گزارش میلکان آنلاین؛ مجید یزدان‌پناه گفت: برنامه‌های سال ۱۳۹۹ این اداره کل که مطابق با برنامه‌های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه (ابلاغی بخشنامه […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ابلاغ برنامه سال ۱۳۹۹ اداره کل آموزش و پرورش (مستند به برنامه‌های اجرایی سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه) خبر داد.

به‌گزارش میلکان آنلاین؛ مجید یزدان‌پناه گفت: برنامه‌های سال ۱۳۹۹ این اداره کل که مطابق با برنامه‌های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه (ابلاغی بخشنامه شماره ۱۳۰۸۱۱ مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۳) تهیه شده است جهت اجرا به نواحی و مناطق ابلاغ شده است.

وی افزود: برنامه سال ۱۳۹۹ با بهره‌گیری از برنامه ابلاغی وزارت و مقتضیات استان تدوین و جهت اجرا به ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌ها ابلاغ شده است و ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌ها نیز با بهره‌گیری از برنامه ابلاغی استان و بر اساس مقتضیات منطقه و همچنین تعامل با حوزه‌های استانی متناظر در خصوص نهایی نمودن برش‌های منطقه‌ای تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ اقدام و حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ نسبت به تدوین برنامه منطقه و ابلاغ آن اقدام نمایند.

مدیر آموزش پرورش استان  اظهار داشت: برنامه ابلاغی مبنای توزیع و مصرف اعتبارات سال ۱۳۹۹ بوده و میزان تحقق اهداف کمی لحاظ شده در آن، متناسب با منابعی که تخصیص می‌یابد قابل ارزیابی است و رصد و پایش برنامه‌ها در سال ۹۹ به صورت فصلی و بر اساس شاخص‌های تعیین شده در برنامه‌ها انجام می‌شود و تدوین شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد بر اساس برنامه ابلاغی می‌باشد که واحدهای مربوط مسئولیت دارند ضمن ارزیابی از عملکرد مجموعه و تهیه گزارش پیشرفت به صورت دوره‌ای حداقل هرشش ماه یک بار میزان تحقق برنامه را بررسی نمایند.

وی بیان داشت: مدارس بر اساس ساحت‌های شش‌گانه، اهداف دوره‌های تحصیلی و برنامه درسی و متناسب با سیاست‌ها و برنامه‌های سال۱۳۹۹ که از طریق مناطق و شهرستان‌ها ابلاغ گردیده ، بررسی و نسبت به تدوین برنامه مدرسه‌ای خود  اقدام می‌کنند.

یزدان‌پناه اظهارداشت: رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق مسئولیت نظارت و راهبری تدوین و اجرای برنامه‌های ابلاغی در سطح مناطق را عهده‌دار هستند و باید گزارش‌های لازم را تهیه و در جلسات مربوط ارائه نمایند.

لازم به ذکر است، پس از تدوین برنامه توسط نواحی و مناطق یک جلد آن به دبیرخانه اجرایی سند تحول مستقر در معاونت آموزش ابتدایی ارسال می‌شود. ضمناً برش منطقه‌ای مشابه روال اجرا شده بین استان و مناطق در تعامل بین واحدهای استانی با واحدهای متناظر منطقه‌ای تدوین و ابلاغ می‌گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.