• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
مدیر امورشعب صندوق قرض الحسنه امدادولایت استان کرمانشاه خبر داد:

فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت های صندوق امداد ولایت

  • کد خبر : 11133
  • 27 خرداد 1399 - 14:39
فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت های صندوق امداد ولایت

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون سامانه هریم راه اندازی شده، گفت: این سامانه با هدف فعال سازی سرویس رمز دوم یکبار مصرف مشتریان صندوق امداد ولایت ایجاد شده است. به گزارش میلکان آنلاین ، غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه با اشاره به […]

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون سامانه هریم راه اندازی شده، گفت: این سامانه با هدف فعال سازی سرویس رمز دوم یکبار مصرف مشتریان صندوق امداد ولایت ایجاد شده است.

به گزارش میلکان آنلاین ، غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه با اشاره به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف برای خرید های اینترنتی مشتریان این صندوق، گفت: هم اکنون سامانه هریم به منظور هدایت رمز یکبار مصرف برای تمام مشتریانی که پیش از این رمز دوم ثابت فعال داشته اند راه اندازی و ایجاد شده است.

عسگری افزود: مشتریان می بایست برای انجام تراکنش های بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان در خریدهای اینترنتی رمز دوم پویا دریافت کنند.

وی تاکید کرد: رمز دوم پویا از طریق پیامک برای شماره تلفن همراه متعلق به مشتریان ارسال می شود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات این صندوق به منظور سهولت در فرایند فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف( پویا) برای مشتریان، تصریح کرد: مشتریان می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ملی و یا اینترنت بانک صندوق امداد ولایت نسبت به فعال سازی رمز دوم ثابت اقدام کنند.

غلامعلی عسگری تصریح کرد: در صورت فعال سازی رمز دوم ثابت از سوی مشتریان رمز دوم یکبار مصرف(پویا) نیز به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.