• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

خطر شیوع ویروس کرونا در جوانرود جدی است

  • کد خبر : 11078
  • 26 خرداد 1399 - 5:51
خطر شیوع ویروس کرونا در جوانرود جدی است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود روز یکشنبه در جلسه ستاد کرونا این شهرستان گفت: تاکنون ۶۳۸ مورد آزمایش از مراجعین شهرستان به عمل آمده که از این تعداد ۴۸۰ مورد مثبت به کوید ۱۹ اعلام شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر مولود حسینی افزود: بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود ۲۴ تخت کرونایی دارد […]

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود روز یکشنبه در جلسه ستاد کرونا این شهرستان گفت: تاکنون ۶۳۸ مورد آزمایش از مراجعین شهرستان به عمل آمده که از این تعداد ۴۸۰ مورد مثبت به کوید ۱۹ اعلام شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر مولود حسینی افزود: بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود ۲۴ تخت کرونایی دارد که اکنون تمام ظرفیت آن تکمیل و در چند روز اخیر نیز ۷۰ نفر به بیمارستان های گلستان و فارابی کرمانشاه اعزام شده اند.

وی یادآورشد: متاسفانه ۳۹ نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان جوانرود مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

فرماندار جوانرود، خطر شیوع ویروس کرونا در این شهرستان را جدی و بحرانی دانست و گفت: رفع این معضل نیازمند عزم همگانی مردم و مسوولان است.

رستگار یوسفی  بابیان اینکه رفتار ویروس به رفتار مردم بستگی دارد، افزود: برداشتن محدودیت ها، تردد و ارتباط این شهرستان با استان های جنوبی و ورود مسافر و گردشگر از مهمترین راه‌های شیوع ویروس کرونا است.

وی به اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جوانرود اشاره کرد و گفت: بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون، رسانه ها، کاهش ساعات کار اصناف و بازاریان، اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد از سوی پلیس راهور، توزیع ماسک رایگان، تعطیلی آیین های عزاداری و عروسی، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی شده تا اطلاع بعدی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.