• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

پیشرفت طرح‌های اقتصادی در اسلام‌آبادغرب روند مطلوبی دارد

  • کد خبر : 10950
  • 21 خرداد 1399 - 6:03
پیشرفت طرح‌های اقتصادی در اسلام‌آبادغرب روند مطلوبی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بااعلام اینکه پیشرفت طرح‌های اقتصادی در اسلام‌آبادغرب روند مطلوبی داشته است، گفت: مجریان این طرح‌ها قول داده‌اند تا کمبودهای ناشی از بحران کرونا را جبران کنند که بتوانیم مطابق برنامه‌ی زمان‌بندی شده پیش برویم و در موعد مقرر و پیش بینی شده به بهره‌برداری برسند. به گزارش میلکان آنلاین؛ […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بااعلام اینکه پیشرفت طرح‌های اقتصادی در اسلام‌آبادغرب روند مطلوبی داشته است، گفت: مجریان این طرح‌ها قول داده‌اند تا کمبودهای ناشی از بحران کرونا را جبران کنند که بتوانیم مطابق برنامه‌ی زمان‌بندی شده پیش برویم و در موعد مقرر و پیش بینی شده به بهره‌برداری برسند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ «هدایت حاتمی» در بازدید از عملیات اجرای طرح آلیاژ سیلیکون – منگنز در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آبادغرب که توسط سرمایه‌گذار خارجی در حال انجام است، براهمیت مساله کنترل پروژه تاکید کرد و افزود: یکی از رویکردهای ما در معاونت اقتصادی استانداری، کنترل و پایش طرح‌های اقتصادی در دست ساخت است تا ضمن اطلاع از میزان پیشرفت امور، بتوانیم مشکلات و کاستی‌های احتمالی این طرح‌ها را حل نماییم و بازدیدهای ما هم در راستای همین مساله شکل می‌گیرد.

وی اظهار داشت: انشاالله با تدابیری که اندیشیده شده و اقداماتی که صورت گرفته به زودی شاهد استفاده از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و همچنین مرحله دوم شهرک صنعتی مرصاد خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: اسلام آباد نقطه‌ای با موقعیت خوب و موثر اقتصادی و لجستیک است و باوجود منطقه ویژه اقتصادی و فاز دوم شهرک صنعتی این شهرستان، ظرفیت و پتانسیل لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهر وجود دارد و در تلاشیم که روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این شهرستان ادامه داشته باشد.
حاتمی افزود: امیدواریم ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون – منگنز بعنوان یکی از صنعت‌های مفقود در استان که با سرمایه گذاری چینی‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شده، شروعی برای سرمایه گذاری‌های بزرگتر در سطح استان و شهرستان اسلام آبادغرب باشد.

وی در پایان در خصوص ظرفیت این طرح بیان داشت: این پروژه با ظرفیت تولید هزار و ۵۰۰ تن در سال و سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورو، اشتغال زایی ۲۱۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر را به صورت غیرمستقیم در پی دارد که تاثیر مطلوبی بر توسعه اقتصادی استان و شهرستان اسلام آبادغرب دارد.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.