• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

توزیع ۲۱ دستگاه همودیالیز بین مراکز درمانی تابعه ی دانشگاه

  • کد خبر : 10899
  • 20 خرداد 1399 - 14:12
توزیع ۲۱ دستگاه همودیالیز بین مراکز درمانی تابعه ی دانشگاه

شیرزادیان مدیرتجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:۲۱ دستگاه همودیالیز به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد تومان به مراکز درمانی استان اهدا شد به گزارش میلکان آنلاین شیرزادیان گفت:در راستای ارتقاء موثر خدمات درمانی به بیماران دیالیزی استان و با پیگیریهای کم نظیر انجام شده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، ۲۱ دستگاه همودیالیز به […]

شیرزادیان مدیرتجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:۲۱ دستگاه همودیالیز به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد تومان به مراکز درمانی استان اهدا شد

به گزارش میلکان آنلاین شیرزادیان گفت:در راستای ارتقاء موثر خدمات درمانی به بیماران دیالیزی استان و با پیگیریهای کم نظیر انجام شده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، ۲۱ دستگاه همودیالیز به ارزش تقریبی چهار میلیارد و دویست میلیون تومان بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه ظرف کمتر از شش ماه توزیع شد.

وی افزود: از تعداد ۲۱ دستگاه ماشین همودیالیز خریداری شده، تعداد ده دستگاه در انتهای نیمه دوم سال گذشته توزیع گردیده و در هفته جاری ۱۱ دستگاه باقیمانده بین مراکز درمانی دانشگاه و بر اساس شاخصهای درمانی توزیع می شود.

شیرزادیان ادامه داد:این تنها بخشی از توزیع سراسری تجهیزات دیالیز بین مراکز درمانی ست که از ابتدای طرح تحول نظام سلامت آغاز شده و بصورت مستمر ادامه دارد.

وی تاکید کرد:علاوه برآن ماهیانه نزدیک به ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان ملزومات دیالیز شامل ستها و فیلترهای مختلف با کیفیت مناسب جهت بخشهای دیالیز تابعه دانشگاه خریداری می گردد.

معاون تهجیزات و ملزومات  پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود:تامین سایر تجهیزات این بخش مهم و حساس در اولویت تصمیم گیریهای دانشگاه قرار داشته و علیرغم آنکه دانشگاه در این حوزه همواره از جنبه مالی متضرر می گردد اما هرگز از تامین مطالبات این قشر حساس که متاسفانه با رو به افزایش می باشد، فروگذار ننموده است.

وی در پایان ابرازامیدواری  کرد وگفت : با ارتقاء ناوگان دیالیز استان کرمانشاه که جزو بخشهای پرهزینه دانشگاه می باشد، گام مهمی در جهت تامین سلامت و رضایت خاطر این بیماران در استان برداشته شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.