• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

کشف کالای قاچاق در “کرمانشاه”

  • کد خبر : 10426
  • 28 اردیبهشت 1399 - 7:18
کشف کالای قاچاق در “کرمانشاه”

 فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش و تیزهوشی ماموران پلیس شهر “کرمانشاه”، یک محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای خارجی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.   به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از ورود یک محموله بزرگ قاچاق به شهر کرمانشاه، رسیدگی […]

 فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش و تیزهوشی ماموران پلیس شهر “کرمانشاه”، یک محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای خارجی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

 

به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از ورود یک محموله بزرگ قاچاق به شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی وانت نیسان حامل محموله قاچاق شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس آن را متوقف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۷۲۹ عدد انواع لوازم یدکی قاچاق خودروهای خارجی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده وانت نیسان و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.