• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

توزیع ۱۰۷ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی

  • کد خبر : 10420
  • 28 اردیبهشت 1399 - 7:05
توزیع ۱۰۷ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان همزمان با آغاز رزمایش بزرگ ” همدلی برای ایران همدل” بیش از ۱۰۷ هزار و ۳۱۹ پرس غذای گرم و سبد معیشتی به نیازمندان کرمانشاهی اهدا شده، گفت: این مواد غذایی با کمک سه میلیارد تومانی مردم خیر استان […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان همزمان با آغاز رزمایش بزرگ ” همدلی برای ایران همدل” بیش از ۱۰۷ هزار و ۳۱۹ پرس غذای گرم و سبد معیشتی به نیازمندان کرمانشاهی اهدا شده، گفت: این مواد غذایی با کمک سه میلیارد تومانی مردم خیر استان کرمانشاه خریداری و تامین شده است.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ “همدلی برای ایران همدل” برای اطعام و کمک به نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: مردم خیر استان کرمانشاه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان بیش از سه میلیارد تومان به این رزمایش اهدا کردند.

وی ادامه داد: با این میزان کمک ۱۰۷ هزار و ۳۱۹ پرس غذای گرم و سبد معیشتی برای نیازمندان کرمانشاهی خریداری و در میان این خانوارها توزیع شده است.

رخصی بیان کرد: از این میزان بیش از ۸۱ هزار پرس غذای گرم بوده که براساس دستور العمل های بهداشتی در حدود ۳۰ آشپزخانه مهدوی این نهاد طبخ شده است.

وی عنوان کرد: همچنین بیش از پنج میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان از کمک های مردمی نیز به خرید و تامین  ۲۶ هزار و ۲۷۷ سبد معیشتی که حاوی اقلام غذایی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا و .. بوده اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همچنان جمع آوری کمک های مردمی در رزمایش ایران همدل، ادامه دارد، تصریح کرد: واریز کمک های نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش ایران همدل است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.