• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی

  • کد خبر : 10417
  • 28 اردیبهشت 1399 - 7:02
توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی، گفت: این بسته ها با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خریداری و تامین شده است. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین توزیع هفت […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی، گفت: این بسته ها با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خریداری و تامین شده است.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی که با حضور امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، گفت: این بسته های معیشتی در قالب طرح “سفره مهربانی” و رزمایش” همدلی برای ایران همدل” در میان نیازمندان توزیع شده است.

رخصی افزود: ارزش این بسته های معیشتی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد:  بسته های معیشتی در میان نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و همچنین نیازمندان آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد با توجه به در اختیار داشتن شناسنامه نیازمندی خانوارهای مددجو آمادگی توزیع سریع کمک های نقدی و غیرنقدی خیران در میان خانوارهای نیازمند را دارد، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با کمک خیران نیک اندیش ۱۰۷ هزار و ۳۱۹ پرس غذای گرم و سبد معیشتی برای نیازمندان کرمانشاهی خریداری و در میان این خانوارها توزیع شده است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.