• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
استاندارکرمانشاه:

اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از تجربه افتخارآفرین دفاع مقدس است

  • کد خبر : 10395
  • 27 اردیبهشت 1399 - 4:52
اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از تجربه افتخارآفرین دفاع مقدس است

استاندار كرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از تجربه افتخارآفرین دفاع مقدس است به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  در نشست هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مقامات نظامی و انتظامی استان و مدیران عضو کمیته‌های مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: […]

استاندار كرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از تجربه افتخارآفرین دفاع مقدس است

به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  در نشست هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مقامات نظامی و انتظامی استان و مدیران عضو کمیته‌های مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: کرمانشاه نقش بسیار برجسته ای در دوران ۸ سال دفاع مقدس داشته است. در واقع جنگ از این استان آغاز شد و در این استان هم به پایان رسید.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۶ هزار شهید از استان کرمانشاه و دیگر استان ها در خاک این استان جان خود را فدای حفظ این کشور و این نظام مقدس کردند.

مهندس بازوند ادامه داد: مردم شجاع و مقاوم این استان در طول ۸ سال جنگ حدود هزار بار بمباران سنگین هوایی را تجربه کردند و در دفاع از این کشور جان عزیزان‌شان را تقدیم کردند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: نقش کرمانشاه در آیین ملی چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید شکل ویژه ای به نمایش گذاشته شود و حتما یک روز به کرمانشاه اختصاص داده شود.

بازوند، دفاع مقدس را مظهر همه خوبی ها و ارزش های والاست دانست و اظهار داشت: مصداق عینی و کامل تمامی خوبی ها و ارزش های والا مانند شهادت، ازخودگذشتگی، ایثار، مقاومت، استقامت، خداباوری، خودباوری و … را در دفاع مقدس می توان پیدا کرد.

وی اقتصاد مقاومتی را برگفته از تجربه افتخار آمیز دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در دوران جنگ توانستیم در مقابل تکانه های شدید در حوزه های نظامی و امنیتی و اقتصادی و … به خوبی و با اقتدار، مقاومت کنیم و در واقع اقتصاد مقاومتی را می‌توان الگویی برگرفته از تجربه افتخارآمیز دوران ۸ سال دفاع مقدس دانست.

استاندار کرمانشاه تاثیرات دفاع مقدس را منحصر به داخل کشور ندانست و گفت: دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در بیداری نهضت مقاومت در منطقه داشته است و نقطه اوج آن مکتب حاج قاسم سلیمانی است که باید در آیین چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شکل شایسته‌ای به آن پرداخته شود.

مهندس بازوند افزود: خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران و آزادگان بسیاری در استان کرمانشاه داریم که باید از طریق رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما، پیام این عزیزان و خاطراتشان از جنگ تحمیلی به گوش مردم برسد.

وی تاکید کرد: دستآوردهای افتخارآفرین دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن دوران باید به شکل شایسته ای به نسل امروز و آینده سازان فردا معرفی و منتقل شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.