• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

تخصيص ۲۰ ميليارد ريال برای تکمیل زيرساخت های انتقال آب به پروژه چشمه سفيد كرمانشاه

  • کد خبر : 10392
  • 27 اردیبهشت 1399 - 4:42
تخصيص ۲۰ ميليارد ريال برای تکمیل زيرساخت های انتقال آب به پروژه چشمه سفيد كرمانشاه

استاندار كرمانشاه بر اتمام ساخت پروژه های مسكن مهر تا پايان شهريورماه سالجاری در استان تاكيد كرد. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در جلسه شوراي مسكن براتمام ساخت پروژه هاي مسكن مهر تا پايان شهريورماه سالجاري در استان تاكيد كرد و گفت: مراحل ساخت ۶۶۹ واحد مسكن مهر بايد تا پايان شهريور ماه به […]

استاندار كرمانشاه بر اتمام ساخت پروژه های مسكن مهر تا پايان شهريورماه سالجاری در استان تاكيد كرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در جلسه شوراي مسكن براتمام ساخت پروژه هاي مسكن مهر تا پايان شهريورماه سالجاري در استان تاكيد كرد و گفت: مراحل ساخت ۶۶۹ واحد مسكن مهر بايد تا پايان شهريور ماه به اتمام برسد تا هر چه سريعتر روند اجراي طرح اقدام ملي مسكن در استان شروع شود.

وي دستگاه های اجرايی را به همكاري و هماهنگي بيشتر جهت اتمام ساخت اين پروژه ها فرا خواند و اظهار داشت: دستگاه ها موظف هستند نهايت اهتمام و تلاش خود را برای ساخت پروژه های مسكن مهر در استان بكار گيرند، زيرا هدف ما تعيين و تكليف هر چه سريعتر اين پروژ ها و خانه دار شدن متقاضیان است.

باوند با اشاره به برنامه های دولت براي اجراي طرح اقدام ملی مسكن، تصريح كرد: پس از اتمام ساخت پروژه های مسكن مهر بايد تلاش كنيم تا از فرصت ايجاد شده توسط دولت براي خانه دار شدن مردم با اجراي طرح اقدام ملی مسكن استفاده كنيم و از مديران مي خواهيم كه با قاطعيت به دنبال اجراي اين طرح در استان باشند.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به مشكلات پروژه چشمه سفيد كرمانشاه در زمينه آب و موضوع آب و فاضلاب گفت: براي انجام زيرساخت، انتقال آب و حل مشكل آب و فاضلاب اين پروژه كه اميد جمعی از مردم به اجراي آن است، ۲۰ ميليارد ريال اختصاص می دهيم و از دستگاه ذيربط و پيمانكار پروژه می خواهيم نهايت تلاش خود را براي آماده شدن و افتتاح هر چه سريعتر اين پروژه بكار گيرند.

بازوند ادامه داد: همچنين براي اجراي اين ۶۶۹ واحد مسكن مهر كه در شهرهای قصرشيرين، كرند غرب، ماهيدشت و بيستون هستند، هدف گذاری كرده ايم كه تا پايان شهريور ماه به اتمام برسند و در اختيار مردم قرار گيرند.

وي تصريح كرد: به پروژه هايی كه داراي متقاضی هستند كمك خواهيم كرد كه اجراي اين پروژه ها هر چه سريعتر پیگیری و به اتمام برسد، اما در پروژه هایی كه فاقد متقاضی هستند، اداره راه و شهرسازي استان موظف است كه ظرف ۱۰ روز الی يك ماه پس از مشخص شدن ميزان آورده نسبت به برگزاري مزايده براي تعيين تكليف اين پروژه ها اقدام كند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.