• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

دستگیری عاملان غیرمجاز صید ماهی در ثلاث باباجانی

  • کد خبر : 10321
  • 22 اردیبهشت 1399 - 7:26
دستگیری عاملان غیرمجاز صید ماهی در ثلاث باباجانی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی از دستگیر عاملان کشتار دسته جمعی آبزیان در رودخانه زمکان این شهرستان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر صید ماهی با دستگاه موتور برق در فضای مجازی، محیط […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی از دستگیر عاملان کشتار دسته جمعی آبزیان در رودخانه زمکان این شهرستان خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین، جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر صید ماهی با دستگاه موتور برق در فضای مجازی، محیط بانان این اداره با تلاش و پیگیری های فراوان موفق به دستگیری عاملان صید غیرمجاز ماهی ها در رودخانه زمکان شدند.
وی گفت: برای این افراد پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و پس از واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست جهت طی سایر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
امیری تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تخمگذاری آبزیان و پرندگان هستیم، متأسفانه صید و شکار بی رویه این مخلوقات خداوند باعث کاهش جمعیت آنان و از طرفی بر هم خوردن زنجیره غذایی در طبیعت می شود.
وی در پایان از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و یا شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.