• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

افزایش ۶۱ درصدی برخورد با آلودگی صوتی خودروها در کرمانشاه

  • کد خبر : 10254
  • 18 اردیبهشت 1399 - 7:56
افزایش ۶۱ درصدی برخورد با آلودگی صوتی خودروها در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ۶۱ درصدی برخورد با خودروهایی خبر داد که با تولید صدای ناهنجار اقدام به ایجاد آلودگی صوتی می کردند. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛سرهنگ “فضل الله شیری” در حاشیه بازدید جانشین فرمانده انتظامی استان از پلیس راهور اظهار داشت: مصادیق صدای ناهنجار خودروها که برابر جدول جرائم […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ۶۱ درصدی برخورد با خودروهایی خبر داد که با تولید صدای ناهنجار اقدام به ایجاد آلودگی صوتی می کردند.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛سرهنگ “فضل الله شیری” در حاشیه بازدید جانشین فرمانده انتظامی استان از پلیس راهور اظهار داشت: مصادیق صدای ناهنجار خودروها که برابر جدول جرائم رانندگی مشمول جریمه هستند شامل صدای ناهنجار اگزوز و دستگاه پخش خودرو می شود. وی تصریح کرد: بر این اساس در سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۸۷ دستگاه خودرو که آلودگی صوتی ایجاد کرده اند توسط پلیس اعمال قانون و جریمه شده اند که نسبت به سال ۹۷ حدود ۶۱ درصد رشد داشته است. سرهنگ شیری یادآور شد: همچنین در سال گذشته ۲ هزار و ۸۴۶ دستگاه خودرو که اقدام به حرکات نمایشی و لایی کشیدن کرده بودند نیز توسط پلیس با جریمه روبرو شدند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان گفت: همکاران ما به منظور حفظ حقوق شهروندی با افراد متخلف که امنیت خود و دیگران را به خطر می اندازند، قاطعانه برخورد می کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.