• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

فاز اول قطار شهری تا سال۱۴۰۰ به بهره برداری میرسد

  • کد خبر : 10244
  • 18 اردیبهشت 1399 - 6:20
فاز اول قطار شهری تا سال۱۴۰۰ به بهره برداری میرسد

افیشن لر زنگنه : فاز اول قطار شهری ۱۴۰۰ به بهربرداری می رسید به گزارش میلکان آنلاین رئیس سازمان حمل ونقل ریلی استان گفت: این پروژه از سال ۹۳ با تغییر کاربری مونوریل به عنوان قطار شهری یا مترو سبک زده شد.در واقع بجز تهران تمام استان های که مترو دارند از همین نوع قطار […]

افیشن لر زنگنه : فاز اول قطار شهری ۱۴۰۰ به بهربرداری می رسید

به گزارش میلکان آنلاین رئیس سازمان حمل ونقل ریلی استان گفت: این پروژه از سال ۹۳ با تغییر کاربری مونوریل به عنوان قطار شهری یا مترو سبک زده شد.در واقع بجز تهران تمام استان های که مترو دارند از همین نوع قطار سبک استفاده می کنند. این پروژه ۱۳ کیلومتر است که از میدان معلم تا فردوسی طراحی شده است.با فاصله ایستگاه های حدودا یک کیلومتری، و میدان آزادی ایستگاه اصلی پروژه میشود،

وی با بیان اینکه این پروژه ۲ فاز دارد، گفت: فاز اول این پروژه حدود ۶.۵ کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن درگذر و مابقی به صورت تونل است. که تونل پروژه آماده ریل گذاری است، در حال حاضر اتمام فاز اول پروژه تمرکز داریم تا مردم بتوانند هرچه سریع‌تر از آن استفاده کنند.

رئیس حمل و نقل ریل افزود: طی سفر ریاست جمهوری حدود ۷۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مصوب شد و شهردار و استاندار پیگیر این مساله هستند. که در صورت تأمین اعتبار پیشرفت کار به سرعت انجام خواهد شد.

لرزنگنه با بیان اینکه در مصوبه سفر رئیس جمهور مقرر شد فاز اول این پروژه در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد، گفت: در همین راستا فاز اول این پروژه در تاریخ مقرر به اتمام خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.