• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

کشت برنج در استان ممنوع است

  • کد خبر : 10211
  • 17 اردیبهشت 1399 - 3:44
کشت برنج در استان ممنوع است

اجرای طرح پویش #الف #ب ایران تاثیر بسزایی در تامین نیاز‌های آب و برق مناطق کم‌تر برخوردار بعنوان یکی از طرح‌های ماندگار دولت داشته است. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسهی شورای معاونین و مدیران، با اشاره به بازخورد اجرای پویش #الف #ب با بهره برداری از ۲۲۷ پروژه در ۳۱ استان […]

اجرای طرح پویش #الف #ب ایران تاثیر بسزایی در تامین نیاز‌های آب و برق مناطق کم‌تر برخوردار بعنوان یکی از طرح‌های ماندگار دولت داشته است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسهی شورای معاونین و مدیران، با اشاره به بازخورد اجرای پویش #الف #ب با بهره برداری از ۲۲۷ پروژه در ۳۱ استان گفت: این طرح موجب افزایش امید و اعتماد اجتماعی در مسیر آگاه سازی مردم نسبت به دستاوردهای صنعت آب و برق و تبیین مطلوب خدمات دولت در این عرصه است.
بهرام درویشی اظهارداشت: در شرایط شدیدترین تحریم های اقتصادی این پویش به سرانجام رسید و افتخاری دیگر در کارنامه درخشان وزارت نیرو ثبت شد.
وی با تاکید بر ادامه این طرح در سالجاری خاطرنشان ساخت: باید آحاد جامعه بدانند خدمتگزاران آنان همیشه در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام برداشته و برمیدارند .
مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تقویت ادارات منابع آب شهرستان های تابعه بعنوان خط مقدم کار و فعالیت و خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: توجه به اقدامات انجام شده و اطلاع رسانی در این زمینه امری مهم و ضروری است.
وی پاسخگوئی و شفاف سازی در انجام اقدامات را جزء لاینفک یک سازمان خدمت رسان دانست و بر ضرورت انجام آن تاکید کرد.
درویشی به موضوع احصاء برون سپاری بخشی از فعالیت ها در شرکت با هدف کاهش هزینه‌ها، کیفی سازی و تسریع در روند انجام کار تاکید کرد.
وی به موضوع ممنوعیت کشت برنج در سطح استان پرداخت و افزود: ایران کشوری خشک و استان ما نیز با توجه به آمارهای بارشی و پایین بودن میزان بارش‌ها طی چند سال گذشته در شرایط نرمال آبی قرار ندارد و مهمتر اینکه کشور ما در مسیر تغییر اقلیم است و برنامه های کشتی که تدوین می شود باید با توجه به افق های طولانی مدت باشد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به طرح ملی سازگاری با کم‌آبی تاکید کرد: کشت برنج در استان کاملا ممنوع میباشد و هماهنگی لازم در این زمینه با مدیریت ارشد استان و سیستم قضائی صورت پذیرفته است. موضوع بصورت جدی مورد رصد و نظارت قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با کشت برنج در استان، چاه های غیر مجاز، متجاوزان به حریم و بستر رودخانه ها ، صیانت از حقوق دولت در این بخش ها را جزء تکالیف سازمان متبوع خود برشمرد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.