• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

شناسایی ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان

  • کد خبر : 10143
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:59
شناسایی ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت: با شناسایی ۶۴ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۵۷ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۱۳۶۳ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۷۷ نفر جان باختند. به گزارش میلکان […]

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت: با شناسایی ۶۴ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۵۷ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۱۳۶۳ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۷۷ نفر جان باختند.
به گزارش میلکان آنلاین  دکتر شکیبا افزود: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۵۲۱ نفر جزو بیماران بستری و ۸۴۲ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.
به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۲۵۲۱ نفر بستری شدند که از این تعداد ۲۲۹۵ نفر ترخیص شده و ۱۴۹ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.
همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از شناسایی ۱۰۰۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به نقل از وبدا، دکتر کیانوش جهانپور با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۵۶۴۶ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰۹۱ نفر رسید.

دکتر جهانپور با اعلام این که خوشبختانه تا کنون ۷۶۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، افزود: ۲۸۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی در پایان گفت: تا کنون ۴۷۵ هزار و ۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.