• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

پیوستن مدیر کل و امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه به پویش ملی “ایران همدل”

  • کد خبر : 10134
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:32
پیوستن مدیر کل و امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه به پویش ملی “ایران همدل”

در پی پیوستن سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به پویش «ایران همدل» و دعوت از مدیران ارشد امداد و امدادگران برای پیوستن به این پویش؛ محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز به این پویش پیوست. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش […]

در پی پیوستن سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به پویش «ایران همدل» و دعوت از مدیران ارشد امداد و امدادگران برای پیوستن به این پویش؛ محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز به این پویش پیوست.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش ملی «ایران همدل» در این نهاد، گفت: امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه نیز به این پویش ملی پیوسته اند.

رخصی با ابراز امیدواری از اینکه نیکوکاران و خیران در استان نیز با پیوستن به این پویش قدمی برای کاهش آلام نیازمندان بردارند، تصریح کرد: شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه یکی از راه های مشارکتی خیران نیک اندیش در پویش ملی ایران همدل است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: در این سامانه خیران می توانند به هر میزانی که می خواهند کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

محسن رخصی بیان کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیران نیک اندیش است.

رخصی تصریح کرد: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در پویش ملی ” ایران همدل” در اسرع وقت به منظور اطعام و تهیه وسایل ضروری برای خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان هزینه می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.